فرمانده سپاه رامسر در گفتگو با خبرنگار بلاغ عنوان کرد:

نجات مسافران در راه مانده در جاده های برفی رامسر توسط بسیج

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۳۵۶۸۲
فرمانده سپاه رامسر اظهار داشت: به افراد و مسافران در راه مانده در جاده های برفی و منتهی به شهر رامسر کمک های امدادی و غذایی انجام گرفت.
۰
plusresetminus
نجات مسافران در راه مانده در جاده های برفی رامسر توسط بسیج
سرهنگ صادق حمیدی فرمانده سپاه شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: از شب اول بارش برف در شهرستان کار امداد رسانی به مردم از طرف نیروهای بسیجی و پاسدار آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در اختیار قرار دادن کل وسایل نقلیه سپاه ناحیه رامسر برای خدمات عمومی،  شرکت ها و بیمارستان ها انجام شده است.
وی اظهار داشت: به افراد و مسافران در راه مانده در جاده های برفی و منتهی به شهر رامسر  کمک های امدادی و غذایی انجام گرفت.
وی هچنین بیان کرد: 5 دستگاه خودرو کمک دار به بیمارستان ها و درمانگاه ها، اداره گاز و برق ارسال شد تا برای امور کارها،  امداد رسانی و مامویت هایشان مورد استفاده قرار بگیرد.
سرهنگ حمیدی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس سپاه هم در سطح شهر مشغول امداد رسانی است افزود: خودروهای نیمه سنگین و سواری ناحیه مقاومت هم برای حمل و نقل مردم در شهر مشغول فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: ما برای سهولت در امداد رسانی و خدمات دهی 100 نفر از بسیجیان را سازماندهی کردیم و برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: اقدامات این بسیجیان برای کمک رسانی و امداد به منازل مسکونی و انبار های مرکبات و احشام که سقفشان به دلیل سنگینی برف فرو ریخته می باشد و تا به اینجا کمک های فراوانی شده است.
وی بیان کرد: تامین گازوئیل برای ایستگاه های گاز رسانی شهرستان رامسر هم صورت گرفته است.
همچنین گفتنی است که فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رامسر از همان ساعات اولیه بارش برف در نقاط برف خیز شهری و روستایی از نزدیک به همراه بسیجیان مشغول به کمک رسانی و امداد به مردم بوده است.
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴