تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۵۴۷۷
دومین مرکز نگهداری متکدیان مازندران پس از ساری، با حضور معاون سیاسی استاندار مازندران در آمل آغاز به کار کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، دومین مرکز نگهداری متکدیان مازندران در روستای نوآباد شهرستان آمل آغاز به کار کرد.
سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این مراسم با اشاره به اینکه تکدی‌گری یکی از معضلات جامعه است، اظهار داشت: ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان در گذشته نیز فعال بود اما به صورت سنتی اقدام به جمع‌آوری متکدیان می‌کرد.
سیدجعفر رسولی با بیان اینکه امروز تکدی‌گری یک جرم و بزه محسوب می‌شود، افزود: جمع‌آوری و ساماندهی این متکدیان از وظایف مربوط به دستگاه‌های اجرایی است.
وی با اعلام اینکه راه‌اندازی مرکز ساماندهی متکدیان در آمل یک نیاز به شمار می‌رفت، گفت: این مرکز ابتدا در ساری راه‌اندازی شده و امروز در آمل وظیفه نگهداری و ساماندهی متکدیان را برعهده دارد.
رسولی با تاکید بر اینکه این مرکز برای جداسازی و شناسایی متکدیان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: نیازمندان و افراد بیمار از متکدیان حرفه‌ای جداسازی و برای هر یک فرم جداگانه‌ای تهیه می‌شود و با هماهنگی دادستان شهرستان مراحل قانونی درباره این افراد پیاده خواهد شد.
دادستان آمل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ولگردی و تکدی‌گری یک جرم به شمار می‌رود، بیان کرد: برخی افراد به صورت مجرمانه اقدام به تکدی‌گری می‌کنند که باید شناسایی و برخوردهای لازم صورت گیرد.
علی طالبی با بیان اینکه وجوهات این متکدیان نیز در محل دادستانی به نفع دولت ضبط می‌شود، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار هم در زمینه ساماندهی متکدیان تلاش می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم