کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام رسایی در قائم‌شهر:

داعش فرهنگی حجاب را مورد هدف قرار داد/دشمن به‌دنبال برجام موشکی است

19 اسفند 1396 ساعت 11:52

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی گفت:داعش نظامی سر را از بدن جدا می‌کند اما داعش فرهنگی سر اعتقادات را می‌برد که این روزها حجاب را مورد هدف قرار دادند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حمید رسایی در مراسم یادواره 165 شهید گلزار شهدای سید نظام‎الدین شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: باید یادواره شهدا برگزار شود تا همگان حتی فرماندار، نماینده مجلس، رئیس جمهور بدانند شهدا چه اهدافی داشتند به طوری که رهبر به مسئولان توصیه می‌کند در برنامه‌های خود ملاقات با خانواده شهدا را داشته باشند، هرچند خانواده شهدا نیازی به آن ندارند و این مسئولان هستند که به این دیدارها نیاز دارند.

وی افزود: با برگزاری این نوع مراسم‌ها، یاد و خاطره شهدای گرانقدری که اخلاق فاطمی داشتند زنده می‌شود و شهدا در زمان حیاتشان بصیرت و بینش سیاسی داشتند و در مراسمات این عزیزان نیز باید بصیرت افزایی سیاسی کرد.

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی تصریح کرد: داعش تفکر است که برای آنها پول خرج می‌شود اما داعش‌های مختلفی نیز در داخل کشورمان وجود دارند، در هفته ‌های گذشته جریان یا فرقه‌ای در تهران اغتشاش کردند و در یکی از خیابان‌ها با اتوبوس از مردم رد شدند که این نشان از داعش است.

این مسئول بیان کرد: داعش نظامی سر را از بدن جدا می‌کند اما داعش فرهنگی سر اعتقادات را می‌برد که این روزها حجاب را مورد هدف قرار دادند.

رسایی ادامه داد: برخی‌ها می‌دانند که در تلگرام چه کانال‌هایی وجود دارد که در آن فحشا ترویج می‌شود در حالی که برخی از افراد نمی‌خواهند تلگرام را کنترل کنند به طوری که در همین اغتشاشات مشاهده شد که رئیس جمهور در دیدار با روسای اقتصاد عنوان کردند، این مردمی که اغتشاش کردند، مشکلشان گرانی و اقتصاد نبود بلکه آنان دنبال آزادی هم هستند و اگر فضای مجازی نداشته باشند نمی‌تواند هیچ فعالیتی انجام دهند اما واقعا مسئله اصلی مردم کشورمان این است.

وی خاطرنشان کرد: حجاب سدی است و هنگامی که از آن عبور کنیم روزی خواهد رسید که افرادی که می‌گویند روسری در مجامع عمومی اختیاری باشد آنان عنوان می‌کنند که ما لباس بپوشیم یا نپوشیم.

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی یادآور شد: هر شب یکی از برنامه‌هایی که مشهور است افرادی را به عنوان هنرپیشه الگو به مردم معرفی می‌کنند اما هنگامی که وارد اینستاگرامشان می‌شویم هیچ خبری از اعتقادات دینی در آنان دیده نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: این هنرمندان به مدافعان حرم می‌گویند مدافعان اسد، یعنی آنان برای دفاع از رئیس جمهور سوریه رفتند و دفاع از حرم نیست، چطور شخصی که با این نگاه در کشور اسلامی است به‌عنوان الگو و هنرمند در تلویزیون ما حضور پیدا می‌کند و برنامه‌ای تخصصی درباره وی ساخته می‌شود.

رسایی با اشاره به اینکه چرا جایگاه‌های قانونی در این کشور همانند قوه قضائیه با کسانی که چنین توهین‌هایی به مدافعان حرم می‌کنند برخود نمی‌کند، تصریح کرد: صراحتا به آیت الله آملی لاریجانی می‌گویم که اگر یکی از این هنرمندان مدافعان حرم را "مدافعان اسد" می‌گوید، اگر به قوه قضائیه بی‌احترامی داشته باشد شما ناراحت نمی‌شوید آیا با چنین فردی به دلیل توهین نباید برخورد کرد؟ چرا این چهره‌های مشهور این سخنان را به جرم توهین به قهرمان ملی‌مان می‌زنند برخورد نمی‌شود؟

وی با بیان اینکه دشمنان در کنار حجاب به دنبال از بین بردن اعتقاداتمان هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید مجسمه شهید بلباسی در وسط شهر نصب شود اما مسئولان شهر قائم‌شهر به این موضوع توجه ندارند، شهید بلباسی قهرمان ملی شهرمان و شهید شاخص‌مان است و اعتقادات ما نباید بازیچه قرار گیرد.

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی در بخش دیگری از سخنانش به این موضوعات پرداخته که دشمن در حال حاضر به دنبال برجام موشکی است، بیان کرد: اگر امروز درباره برجام حرف بزنیم کسی نیست که همانند سال 92 بگوید که ما پیروزی بزرگ کسب کردیم و تحریم‌های موشکی، بانکی و تمامی تحریم‌ها را با برجام برداشتیم.

این مسئول تصریح کرد: آنان به ما که مخالف بودیم و یادآوری می‌کردیم که این متن برجام این موارد نیست و آنان دروغ می‌گویند اما آقای روحانی در سال 92 به رهبری انقلاب پیروزی بزرگ را با نامه‌ای تبریک گفت و به رهبری گفت که با این پیروزی تمامی تحریم‌ها برداشته شد و از حقوق هسته‌ای ملت دفاع کردیم. اما رهبری فرمودند از زحمات کشیده شده تشکر می‌کنیم در حالی که آنچه در کاغذ نوشتید چیز خوبی است اما آیا اتفاق افتاد؟

رسایی گفت: برخی در تریبون اعلام کردند افراد مخالف، کاسب تحریم هستند و با آن کاسبی می‌کردند و از خدایشان است که تحریم باشد تا لذت ببرند، آقای روحانی اگر اموال ما را با اموال یکی از نزدیکانش در کنار هم قرار دهد می‌تواند دریابد که چه کسی کاسب تحریم است.


کد مطلب: 354648

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/354648/داعش-فرهنگی-حجاب-مورد-هدف-قرار-دشمن-به-دنبال-برجام-موشکی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com