تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۳۵۴۵۵۲
بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" گفت: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" گفت: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.

 با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و فرارسیدن روز مادر و روز زن گفت: روز مادر روز بسیار ویژه ای است و قطعاً مادر بودن احساس بسیار خوبی است اما وقتی اسم مادر می آید بیش از خودم به یاد مادرم می افتم.

وی با اشاره به از دست دادن مادر خود افزود: متاسفانه من مادرم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم. ده سال از فوت مادرم می گذرد اما لحظه ای نیست که چهره مهربانش از جلوی چشمم کنار برود.

بازیگر فیلم "سگ های پوشالی" روح مادر را روحی بزرگ و وسیع خواند و ادامه داد: مادر از وجود هیچ فرزندی جدا شدنی نیست زیرا ما از بطن مادرانمان به وجود می آییم. ما همیشه از لحاظ روحی و فکری به مادرانمان وابسته هستیم.

وی مادران را بهترین الگوی فرزندان خواند و اذعان کرد: من هر کاری که قصد دارم آن را انجام بدهم به یاد مادرم می افتم و می گویم اگر او بود در این لحظه چه واکنشی نشان می داد. مادر من زن بسیار دوست داشتنی بود و حتی یکبار نماز و روزه اش قضا نمی شد.

بینا با اشاره به خریدن هدیه در روز مادر برای مادرش خاطرنشان کرد: من به همراه خواهرانم همیشه در کنار هم برای مادر هدیه می گرفتیم. معمولاً انگشتر، گردنبند و یا بلیت مسافرت برای مادرمان می خریدم.

منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴