فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار خبر داد

اعزام بیش از ۵۰۰ فریدونکناری به اردوهای راهیان نور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۵۲۳۸۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار از اعزام بیش از ۵۰۰ نفر از این شهرستان به سفر راهیان نور خبر داد.
۰
plusresetminus
اعزام بیش از ۵۰۰ فریدونکناری به اردوهای راهیان نور
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت برنامه معنوی راهیان نور، اظهار کرد: انتقال فرهنگ ارزشی یک جامعه می‌تواند برای نسل‌های مختلف بسیار تاثیرگذار باشد و راهیان نور درواقع یکی از موثرترین برنامه‌ها برای انتقال ارزش انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید است.
 
وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از برنامه‌های دائمی است که در طول سال و به ویژه در ایام سال جدید اجرا می‌شود، گفت: با توجه به ابلاغ صورت گرفته برای اعزام کاروان‌های راهیان نور، ستادی به همین منظور در فریدونکنار تشکیل شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته علاقه‌مندان به حضور در مناطق عملیاتی ثبت‌نام و به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: در طول سال ۲۰ درصد سهمیه برای مناطق عملیاتی شمال غرب و ۸۰ درصد برای مناطق جنوب درنظر گرفته می‌شود که در سال‌جاری سهمیه اعزام مناطق غرب کشور در فریدونکنار انجام گرفته است.
 
این مسئول یادآور شد: برای مناطق عملیاتی جنوب کشور ۵۸۰ نفر در قالب ۱۴ دستگاه اتوبوس از شهرستان فریدونکنار از ۲۲ اسفند تا چهار فروردین اعزام می‌شوند.
 
باقرزاده با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اعتبارات مصوب شده شهرستانی برای راهیان نور محقق نمی‌شد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته مصوبات بسیاری از برنامه‌ها تا مرز ۴۰ درصد تحقق پیدا می‌کرد اما امیدواریم امسال دستگاه‌های اجرایی فریدونکنار به تعهدات خود در راستای کمک به سفر معنوی راهیان نور عمل کنند.
 
وی ادامه داد: سفر کاروان‌های راهیان نور به مدت پنج روز است و زائران از مناطق عملیاتی اندیمشک، شوش، شلمچه، دهلاویه، طلاییه، هفت‌تپه، هویزه، فتح‌المبین و اروند بازدید می‌کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه معرفت‌افزایی در اولویت برنامه‌های فرهنگی سفر راهیان نور است، گفت: برای آشنایی بیشتر با مناطق جنگی و نحوه رشادت‌های رزمندگان در هر اتوبوس یک راوی و در کاروان های تجمیعی برای هر سه اتوبوس یک روحانی درنظر گرفته شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما