رئیس ‌اتحادیه دارندگان قنادی:

شیرینی شب عید گران نمی‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۳۵۱۷۸۷
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رئیس‌ اتحادیه قنادی و شیرینی تهران با‌ اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه شیرینی‌جات گفت: این افزایش قیمت‌ها در هزینه تمام شده شیرینی اعمال نمی‌شود و قیمت شیرینی برای شب عید افزایش نمی‌یابد.
علی بهره‌مند در گفت‌وگو با فارس گفت: قیمت شیرینی برای شب عید افزایش نمی‌یابد و این موضوع به واحدهای صنفی تولید و عرضه اعلام شده است.
رئیس ‌اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروش و کافه قنادی تهران افزود: در حالی‌که قیمت تخم مرغ، پودر نارگیل و پودر کاکائو افزایش یافته است، اما این افزایش قیمت در قیمت تمام شده شیرینی اعمال نمی‌شود.
وی افزود: قیمت شیرینی بر اساس نرخ مصوب اعلام شده از سوی سازمان حمایت خواهد بود و واحدهای صنفی موظف به عرضه شیرینی با قیمت مصوب هستند.
بهره‌مند اظهار داشت: مردم از واحدهای صنفی غیرمجاز که به صورت خلق‌الساعه برای شب عید ایجاد می‌شوند، خرید نکنند، زیرا هیچ‌گونه کنترل و نظارتی بر این واحدها صورت نمی‌گیرد.
وی افزود: برخی افراد در روزهای پایان سال یک واحد صنفی را برای مدت کوتاهی اجاره می‌کنند و اقدام به عرضه شیرینی و مایحتاج شب عید می‌کنند، به همین دلیل به مردم توصیه می‌شود که حتما از واحدهای مجاز که دارای پروانه کسب خرید کنند.
رئیس ‌اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروش و کافه قنادی تهران بیان داشت: در صورتی که خریداران از این واحدهای صنفی شکایتی داشته باشند به دلیل اینکه این واحدهای عرضه موقت عضو اتحادیه نیستند، امکان رسیدگی سریع به شکایت وجود ندارد و تا زمانی که واحدهای مسئول وارد عمل شوند، قطعا آن واحد صنفی موقت هم جمع شده است.
 به گفته وی قیمت شیرینی تر کیلویی 21500(درجه یک)20000(درجه دو) زبان، پاپیونی و برنجی کیلویی18000(درجه یک) 16500(درجه دو)  دانمارکی کیلویی 17500(درجه یک)16000 (درجه دو) کیک یزدی کیلویی12000 (درجه یک) 10500 (درجه دو)وی گفت: مردم می‌توانند در تمام ساعت شبانه‌روز هرگونه شکایت خود را به سامانه 124 اطلاع دهند و علاوه‌بر شماره مذکور در ساعت اداری می‌توانند شکایت خود به اتحادیه قنادی و شیرینی با شماره‌های 66944499 و 66944411 اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴