کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت توان کلنگ‌زنی پروژه جدید را ندارد

نیاز پل بلوار آزادگان سورک میاندورود به چهاربانده شدن/ جان مردم در خطر است

29 بهمن 1396 ساعت 22:23

از زمان ساخت پل بلوار آزادگان سورک میاندورود تا به امروز جاده دو طرف آن برای کاهش تصادفات و عبور راحت‌تر ماشین‌ها چهار بانده شده اما پل همچنان دو بانده باقی مانده است.


به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، جاده ارتباطی روستاهای بخش گهرباران و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی میاندورود به مرکز شهرستان و همچنین مسیر دسترسی فرودگاه و حتی سواحل دریا، بندر امیرآباد و نیروگاه از شهر سورک و پل روی راه‌آهن و در مجاورت شرکت نکاچوب می‌گذرد.

از زمان ساخت این پل تا به امروز جاده دو طرف آن برای کاهش تصادفات و عبور راحت‌تر ماشین‌ها چهار بانده و حتی بیشتر شده اما پل همچنان دو بانده باقی مانده است.

در مسیر این پل روشنایی وجود ندارد و ماشین‌ها در شب دچار مشکل می‌شوند و همچنین شاهد چندین تصادف و حتی مرگ شهروندان بر روی این پل به‌دلیل عرض کم و موارد دیگر بودیم.


انتظار است مسئولان شهرستان همان‌طور که جاده دو طرف پل را گسترش دادند فکری به حال گسترش این پل نیز بکنند تا هم رفت و آمد ماشین‌ها راحت‌تر انجام شود و هم شاهد حادثه نباشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره این پل اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم منطقه جاده دو طرف پل گسترش پیدا کرد اما هنوز نتوانستیم پل را متناسب با جاده گسترش دهیم.

محمد دامادی بیان کرد: به‌دلیل کمبود بودجه دولت توان کلنگ‌زنی پروژه جدید را ندارد ولی با این حال تلاش می‌کنیم به شکل‌های مختلف این کار را انجام دهیم.


کد مطلب: 350086

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/350086/نیاز-پل-بلوار-آزادگان-سورک-میاندورود-چهاربانده-شدن-جان-مردم-خطر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com