پس از انتشار خبر برکناری منصور واعظی صورت گرفت

انتصابات خارج از ضوابط نزدیکان مشایی در نهاد کتابخانه‌ها

تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۴۹۵۵
طی روزهای گذشته در پی قوت گرفتن خبر برکناری منصور واعظی؛ دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، در اقدامی سوال برانگیز تعدادی از نزدیکان اسفندیار رحیم مشائی را به صورت پیمانی به استخدام نهاد کتابخانه های عمومی درآورده است.
۰
plusresetminus
انتصابات خارج از ضوابط نزدیکان مشایی در نهاد کتابخانه‌ها
بلاغ - منصور واعظی دبیرکل فعلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که از چهره های حامی جریان انحرافی محسوب می شود، در اقدامی سوال برانگیز دستور استخدام پیمانی چندین نفر از اعضای جریان انحرافی را در نهاد کتابخانه های عمومی صادر کرده است. این در حالی است که در روزهای اخیر خبر برکناری واعظی بر روی خروجی خبرگذاری های رسمی کشور قرار گرفته است.
در این استخدام های صورت گرفته نفرات شناخته شده ای از جریان انحرافی مثل: مصطفی زرقونی (قائم مقام ستاد انتخاباتی مشائی) به عنوان مشاور معاون امور استان ها، وحید شاکری (سخنگوی ستاد مشائی) به عنوان مدیرکل روابط عمومی، حسن قاسمی (رئیس کمیته راهبردی ستاد مشائی) به عنوان کارشناس اداره کل استان ها، روح الله هدایتی (رئیس کمیته استان های ستاد مشائی) به عنوان کارشناس روابط عمومی، علی بدری (رئیس ستاد مشائی در استان البرز) به عنوان  معاون امور استان های نهاد کتابخانه های عمومی مستقیما به صورت پیمانی در روزهای اخیر به استخدام نهاد کتابخانه های عمومی درآمدند.
این در حالی است که این موج جدید استخدام خارج از ضوابط، با اعتراض جدی کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی مواجه شد؛ زیرا پس از سال ها خدمت بیش از 5هزار نفر پرسنل این نهاد در سراسر کشور، هنوز وضعیت استخدامی و حقوق و مزایای بسیاری از آنها مطابق با ضوابط قانونی در نیامده است.
با این وجود باید دید علی جنتی وزیر ارشاد برای مقابله با این اقدامات در روزهای آتی چه دستوراتی را ابلاغ می کند و دبیر کل جدید نهاد کتابخانه های عمومی چه برخوردی با این استخدام های غیر قانونی خواهد کرد.
لازم به اشاره است که منصور واعظی در واکنش به خبر برکناری اش به رسانه ها گفته که هنوز از حکم دبیرکلی من دو سال باقی مانده است. این در حالی است که در سال 86 در شرایطی که هنوز دو سال از حکم ریاست محمد حسین ملک احمدی دبیر کل آن زمان نهاد باقی مانده بود، واعظی با حکم صفار هرندی وزیر وقت ارشاد جایگزین وی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰