کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد دامادی:

بودجه 97 مردم‌گرا نیست/ تکلیف مابه‌تفاوت قیمت دلار روشن نیست

26 بهمن 1396 ساعت 8:00

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کلیات بودجه 97 مخالف بودم، گفت: با اینکه به طور کل رد نمی‌کنیم و نقاط قوتی دارد اما استنباطم این است که خیلی بودجه مردم‌گرایی نیست.


به گزارش بلاغ، محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندورود با بیان اینکه با کلیات بودجه 97 مخالف بودم، اظهار کرد: با اینکه به طور کل رد نمی‌کنیم و نقاط قوتی دارد و نکاتی سعی شده رعایت شود اما استنباطم این است که خیلی بودجه مردم‌گرایی نیست.

وی بیان کرد: بودجه نویسی ما باید به سمتی برود که از سالانه خارج شود، پروژه‌ها تقسیم‌بندی شوند و پروژه‌های عمده کشور را مد نظر قرار دهیم و برویم به سمت اشتغال‌زایی، رفع مشکلات معیشتی مردم، سمت وضعیت استخدامی که در ادارت وجود دارد و تبدیل وضعیت‌هایی که وجود دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سمت و سوی بودجه را به این سمت می‌بینم که یک کار روتین سال‌ها در حال انجام است و همچنان هم ادامه‎دار است که بیشتر شعار باقی می‌ماند و در این بین فقط موضوع دولت نیست مجلس هم پیشنهاد خوبی نداده است.

این مسئول با اشاره به افزایش قیمت دلار، افزود: دولت در بودجه دلار را 3 هزار و 500 تومان می‌بیند و در واقعیت می‌بینیم که به 5 هزار تومان رسیده است و معلوم نیست برای مابه‌تفاوت قرار است چه اتفاقی بیفتد.

دامادی با تاکید بر اینکه باید بودجه را واقعی ببینیم، تصریح کرد: دوستان گفتند که تبصره زدیم که این مابه‌تفاوت به صندوق برود و من این را قبول ندارم و امیدوارم روزی را ببینیم که بودجه واقعی و درست باشد و مردم راضی باشند و ما هم درست کار کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌ها را قطره چکانی پول می‌دهیم و با این نوع تخصیص اعتبار برای انجام پروژه امکان پذیر نیست، گفت: هزاران پروژه را تعریف می‌کنیم اما پول برای چند پروژه داریم، بعضی از پروژه چون زخمی شدند دچار فرسودگی هم می‌شوند.


کد مطلب: 348922

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/348922/بودجه-97-مردم-گرا-نیست-تکلیف-مابه-تفاوت-قیمت-دلار-روشن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com