کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله توکل:

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تحولات جهانی به‌نفع مستضعفان شد

21 بهمن 1396 ساعت 17:52

حضور مسئولانه و بصیرانه مردم در راهپیمایی 22بهمن، سندی زنده بر پویایی و نشاط ملت ایران در دفاع جانانه از نظام اسلامی و هشداری به قدرت‌های شیطانی خارجی و داخلی است.


به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر طی پیامی، انقلاب اسلامی ایران را سرآغاز تغییرات جدی و تقابل بین حق و باطل برشمرد.  
آیت‌الله توکل در پیام خود آورده:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
جاءالحق و ذهق‌الباطل، ان‌الباطل کان ذهوقا (اسراء- آیه81)
 
فرشته جلوه‌های حماسی حضور مردم ایران در قالب پیروزی بر اهریمن 2500ساله ستمشاهی، هدیه آسمانی بود که با اخراج شیطان بزرگ از سرزمین به‌خون آغشته ایران تقدیم ایرانیان شد تا نقطه عطفی باشد برای تحولات گسترده در جهان و برهم‌خوردن معادلات به نفع مستضعفان و علیه مستکبران عالم.
 
بشارت خداوند بر به نتیجه نشستن ایثار و فداکاری با جان‌مایه الهی برای استقرار حکومت الله در زمین، با جانفشانی ملت بزرگ ایران در 22بهمن 57 به بار نشست و اولین همای سعادت به آغوش کشیده شد.
 
پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ظلمت اخلاق و معنویت حاکم بر جهان، نوید پیروزی خون بر شمشیر با توسل به دین ولایت را به همه آزادگان و مستضعفان داد و جان تازه‌ای به ادیان بویژه به اسلام عزیز بخشید.
 
درود خداوند بر شهداء و امام خمینی(ره)، که عزت و استقلال و آزادی را زیر پرچم اسلام اهلبیتی برای ایرانیان و جهانیان به ارمغان آوردند. پیروزی انقلاب 22بهمن 57 و هزاران واقعه‌ی پس از آن، این حقیقت را آشکار ساخت که با از خودگذشتگی و پیروی از ولایت فقیه، که سایه‌سار ولایت حضرت حجت عج‌الله‌ تعالی فرجه‌الشریف است، می‌توان عالی‌ترین و شفابخش‌ترین نسخه درمان برای همه محرومان و مستضعفان جهان برای دست‌یابی به عزت و سعادت باشد.
 
حضور مسئولانه و بصیرانه مردم در راهپیمایی 22بهمن، سندی زنده بر پویایی و نشاط ملت ایران در دفاع جانانه از نظام اسلامی و هشداری به قدرت‌های شیطانی خارجی و داخلی است، که هیچگاه مردم در مقابل سختی‌های تحمیلی ناشی از تحریم‌ها و ناکارآمدی‌ها، در عین گلایه‌مندی از دولت‌ها، همچنان تا پای جان برای صیانت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در میان امواج خروشان حضور خود، بنیان شیطنت‌ها و توطئه‌ها را برخواهند کند. ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، ایام الله دهد مبارک فجر را تهنیت گفته و برای مردم متدین و افتخارآفرین کشور و استان عزیزمان مازندران بواسطه پایداری در مسیر حق، توفیقات بی‌پایان را از خداوند بزرگ مسالت می‌دارم.
 
23جمادی‌الاول 1439 هجری قمری
برابر با 21بهمن 1396
سیدرحیم توکل
نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری


کد مطلب: 347832

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/347832/انقلاب-اسلامی-ایران-نقطه-عطف-تحولات-جهانی-به-نفع-مستضعفان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com