مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار خبر داد

ثبت‌نام نزدیک به ۳۰۰ نفر متقاضی اشتغال در فریدونکنار

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۳۴۷۷۹۵
مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار گفت: درطول ۱۱ ماه گذشته تعداد ۲۹۳ نفر متقاضی اشتغال در شهرستان ثبت‌نام کردند.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام نزدیک به ۳۰۰ نفر متقاضی اشتغال در فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیدشاهین حسینی مسئول نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار در گفت‌وگویی اظهار کرد: در طول ۱۱ ماه گذشته تعداد ۲۹۳ نفر متقاضی اشتغال ثبت‌نام کردند که فرصت‌های شغلی ثبت شده ۱۵۸ نفرو تعداد معرفی شده به کار۲۴۷ نفر و تعداد به کارگرفته شده در واحدها ۹۴ نفر هستند.
 
وی در زمینه مستمری بیمه بیکاری، خاطرنشان کرد: کل ثوری بگیر بیمه بیکاری از ابتدای سال، ۹۵ نفر که در حال حاضر  ۱۵۴ نفرثوری بگیر بیمه بیکاری تحت پوشش داریم و ۱۲۰ نفر به دلیل پایان دوره قطع ارتباط شده‌اند که این اداره توانسته برای ۱۸ نفر اشتغال مجدد بیمه بیکاری را محقق کند.
 
مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار ادامه داد: تعاد دادخواست ثبت شده در سال ۹۶ به این اداره ۲۲۶ پرونده بوده که ۱۰۶ فقره از پرونده‌ها با حضور نمایندگان دولت و نمایندگان کارگران و کارفرمایان سازش و توافق شده است.
 
حسینی با اشاره به فعالیت‌های واحد بازرسی گفت: تا بیش از هزار و ۴۰۰  نفر ساعت آموزش ایمنی کارگران و کارفرمایان صورت پذیرفته و ۴۸۰ مورد بازرسی ادواری با حضور کارشناس ایمنی به صورت فردی و گشت ایمنی مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مربوط صورت پذیرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴