تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۳۴۶۵۰۷
مردم در خصوص عدم روشنایی معابر آمل بسیار گله‌مند هستند و پی‌در‌پی شاهد ورود شکایات به شورا شهر هستیم.
۰
plusresetminus
گلایه مردم آمل از وضعیت روشنایی معابر/ مشکل مردم در کش و قوس شورا و اداره برق آمل گم شد
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، برگزاری سی‌و‌چهارمین جلسه شورای شهر آمل بدون حاشیه نبود؛ محمد محمدی، خسرو ابراهیم زاده و غلام‌حسین شفیع‌زاده سه عضو شورا با گلایه از عدم حضور رییس اداره برق در صحن شورا و شرط گذاشتن وی این اقدام را توهین به اعضای شورا دانستند.


غلام‌حسین شفیع‌زاده در این‌باره معتقد بود که شاید عدم توجیه بودن رییس اداره در خصوص جایگاه شورا موجب این صحبت‌ها شده است.


خسرو ابراهیم‌زاده، سخن‌گوی شورای شهر آمل گفت: مردم در خصوص عدم روشنایی معابر این شهرستان بسیار گله‌مند هستند و پی‌در‌پی شاهد ورود شکایات به شورا هستیم.


وی با بیان اینکه اخیرا رییس اداره برق را برای توضیح به شورا دعوت کرده‌ایم اما وی شرط قبول دعوت را منوط به حضور شهردار عنوان کرد و این توهین به جایگاه شورای شهر است.


برای کنکاش جزییات بیشتر طی یک تماس تلفنی با رییس اداره برق شهرستان آمل موضوع را از دید وی جویا شدیم.


رضا فیاض، رییس اداره برق شهرستان آمل با بیان اینکه صحبت‌های وی به‌گونه‌ای اشتباهی به اعضای شورای شهر آمل منتقل شده است، گفت: پست آمل پنج در این شهرستان احداث شد که به‌دلیل نداشتن پروانه، شهرداری هفتصد میلیون تومانی ما را جریمه کرد.


وی با اشاره به اینکه بنده گفتم که در جلسه آقای شهردار باشد و با واسطه‌گری و کمک اعضای شورای شهر این جریمه کمتر شود، اظهار کرد: دیدگاه بنده به حسن نیت اعضای شورا و کمک آنها برای تخفیف بود و صحبت‌های اخیر موجب تعجب بنده شد که چرا از صحبت‌های من سوبرداشت شد.


فیاض افزود: شهرداری آمل با اداره برق ارتباط مناسبی دارد و هیچ‌گونه مشکلی مابین این 2 اداره وجود ندارد.


وی با اشاره به اینکه باید بگویم هیچ مشکلی با هیچ‌کدام از اعضای شورای شهر آمل ندارم، تصریح کرد: بعضی از آنها را تنها با عکس می‌شناسم و تاکید می‌کنم که تمامی صحبت‌های امروز سوتفاهم است.


رییس اداره برق شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه دعوت نامه‌ای از شورای شهر برای حضور در جلسه بنده ارسال نشد، تاکید کرد: اما نیت ما کمک خواستن از شورا و شهردار است تا به مردم خدمات بهتری ارائه دهیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴