تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۳۴۶۵۰۶
فرماندار سوادکوه گفت: با تولید ۱۲۰ هزار تُن زغال حدود ۱۰ درصد تولید زغال‌ سنگ کشور را در معادن البرز‌ مرکزی داریم.
۰
plusresetminus
تولید ۱۰ درصد زغال سنگ ‌کشور در معادن البرز‌ مرکزی سوادکوه
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در مراسم تجلیل از حضور آیت الله عبدالله ‌نظری در «نوفل‌لوشاتو» و همراهی با پرواز انقلاب به همراه امام‌خمینی(ره) در مسجد جامع زیراب با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و با بیان اینکه شهرستان سوادکوه یک نشان کشوری و استانی است، اظهار کرد: شهرستان سوادکوه پنجمین شهرستان مازندران از نظر وسعت و پانزدهمین شهرستان مازندران از نظر جمعیت است که دارای جمعیت رسمی ۴۵ هزار نفر است و در آخر هفته‌ها به ۱۲۰ هزار‌ نفر و در برخی از ایام خاص به ۱۵۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان سوادکوه را به استاندار بیان کردم و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد نظر رهبر معظم‌ انقلاب است، افزود: شهرستان سوادکوه، پیشانی استان مازندران و حلقه اتصال این استان با 3 استان و دارای ظرفیت راه‌آهن و زغال سنگ است و با تولید ۱۲۰ هزار تُن زغال حدود ۱۰ درصد تولید زغال‌سنگ کشور را در معادن البرز‌ مرکزی داریم.


فرماندار سوادکوه به وجود ۷۰۰ اثر تاریخی و برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه با محوریت گردشگری اشاره‌ و تاکید کرد: مردم سوادکوه در انقلاب، دفاع‌مقدس، راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور گسترده‌ای داشتند.

توحیدی‌مقدم در پایان از وجود انسجام، تعامل و وحدت در این شهرستان خبر‌ داد و با اشاره به مکاتبه استاندار مازندران با وزیر راه برای گلوگاه‌های ترافیکی سوادکوه گفت: سرانه بودجه شهرستان سوادکوه در سال 1394 برابر با 18 میلیارد تومان و در سال 1395  برابر با 21 میلیارد تومان و امسال به 30 میلیارد تومان افزایش یافت و در دهه فجر 250 برنامه اجرایی می‌شود که 20 مورد افتتاحیه با 9 میلیارد تومان است و برای 96 درصد مردم دهستان کنتور‌ گاز نصب شد و انتقال گاز از فاصله 2 هزار‌متری از عسلویه به سوادکوه از خدمات نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی نیز در این مراسم اظهار کرد: علما و روحانیون در طول تاریخ اسلام جایگاه و نقش مهمی در زندگی و بندگی مردم داشتند.

وی افزود: اعتبار روحانیت در بین مردم به واسطه حفاظت و صیانت از دین و گره‌گشایی از کار مردم و تلاش برای مقابله با ظالمان است.


امام‌جمعه زیراب خاطرنشان کرد: امام راحل با حمایت‌های ملت ولایت‌مدار و همیشه در‌صحنه و علمای دینی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

رضایی در پایان با بیان اینکه امام راحل به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کردند و به قول ایشان «به تکلیف عمل کردند»، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت است که امام، مردم و شهدا در اختیار ما قرار‌دادند و امانت ماندگار امام راحل، وحدت کلمه و همدلی بود تا دست در دست هم دهیم و به آرمانهای انقلاب اسلامی دست یابیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴