تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۴۶۱
سرپرست اداره کل راه آهن شمال گفت: 336 کیلومتر از محدوده راه آهن شمال بازسازی شد.
۰
plusresetminus
بازسازی 336 کیلومتر از محدوده راه‌آهن شمال
بلاغ - یوسف گران‌پاشا اظهار داشت: گستره خط آهن شمال از ایستگاه گرمسار تا گرگان به ‌طول 404 کیلومتر است و تاکنون بیش از 336 کیلومتر از گرمسار تا گلوگاه مورد بازسازی اساسی قرار گرفت.
این مسئول با بیان اینکه بازسازی خط گلوگاه به بندر گز در استان گلستان از بهمن ماه سال جاری در دست اقدام است، تصریح کرد: بازسازی این محور سهم بسیار مهمی در ایمنی و سیر قطارهای باری و مسافربری دارد.
سرپرست راه آهن شمال با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی خطوط ریلی بهشهر تا گلوگاه بیان داشت: برنامه‌ریزی برای جذب اعتبار بازسازی خطوط بندر گز تا گلوگاه مد نظر است.
وی با اشاره به اینکه عملیات بهسازی و بازسازی خط در شبکه راه آهن به‌صورت مکانیزه و با ماشین‌آلات مخصوص انجام می‌شود، گفت: شرایط آب و هوایی، رطوبت منطقه، سیل گیر بودن، ضرورت بالا بودن ایمنی، آلودگی و برهم خوردن دانه‌بندی بالا از مهم‌ترین علل برای بهسازی و یا بازسازی خطوط ریلی از عوامل تاثیرگذار برای بازسازی خطوط ریلی است.
گران‌پاشا اجرایی شدن عملیات بازسازی خط آهن محور گلوگاه - بندر گز به‌طول 12 کیلومتر، بازسازی خط سوم ایستگاه راه آهن نکا به طول 650 متر، نصب سه دستگاه سوزنP50 در ایستگاه راه آهن پل سفید و نصب سوزن خط سینی دوار در ایستگاه فیروزکوه را از مهم‌ترین اقدامات راه‌آهن شمال در سال گذشته اعلام کرد.
وی در پایان اذعان داشت: اجرای دو دهانه زیرگذر باکسی در شهرک صنعتی شورمست سوادکوه و اتمام و بهره‌برداری از روگذر خروجی ایستگاه بهشهر از دیگر اقداماتی بود که سال گذشته در راه‌آهن شمال اجرایی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴