تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۴۵۷۵۲
امام‌جمعه سیمرغ گفت: احساس خودباختگی و وحشت نسبت به بیگانگان باید رها شود چرا ملت سلحشور ایران ترس را ترساند.
۰
plusresetminus
احساس خودباختگی و وحشت نسبت به بیگانگان معنایی ندارد/ در حمایت از رهبری سر و جان می‌دهیم
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های نماز جمعه سیمرغ با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به جهت رسالت و فرهنگی که زنده کرد از جایگاه والایی برخوردار است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی قصد مشغول کردن جامعه اسلامی را دارند تا اسلام در معرفی تعالیم خودش به انحراف کشیده شود.

امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه روز فناوری فضایی را پیش رو داریم و مطرح کردن این موضوع بیان رشد علمی جامعه است، تصریح کرد: به جوانان باید یادآوری کرد که قلل علمی را طی کنند چرا که دشمن مقابل جامعه ما مسلح به سلاح علم است و با شعار نمی‌شود با این دشمن مقابله کرد.

این مسئول ادامه داد: باید باقدرت علمی به مقابله با این دشمن بپردازیم و از این اصل غفلت نکنیم.

یوسفی بابیان اینکه در ایام فاطمیه بصیرت بسیار مهم است، تأکید کرد: امام راحل در 15 بهمن سال 57 به دولت موقت اعتماد کرد اما افرادی در دولت موقت بودند که نمی‌توانستند اصل ولایت‌فقیه را درک کنند.

وی افزود: امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بحث ولایت‌فقیه و ولی امر را مطرح می‌کنند.

امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه برخی در ولایت‌فقیه توقف کردند و به مصداق ولی‌فقیه توجه نکردند، اظهار کرد: امروز جامعه متوقف‌شده و تعطیلی نداریم در عوض جامعه متحول و در حال حرکت‌ داریم.

این مسئول ادامه داد: ادامه اصل امامت سبب می‌شود دیانت و سیاست ما کنار یکدیگر در دنیا حرف بزنند.

یوسفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی که با پیروزی بر استکبار و سرنگونی رژیم استبدادی و وابسته به استعمار غرب شروع شد در مسیر خود افت‌وخیزهای فراوانی داشت که در دولت موقت هم شاهد این موضوع هستیم، تصریح کرد: دنیا شاهد سه انقلاب بزرگ فرانسه، روسیه و الجزایر بود که سه هدف آزادی، عدالت و استقلال داشتند اما برخلاف انتظار انقلابیون این انقلاب‌ها ناتمام باقی ماند و به مقصد نرسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران 39 سال را پنجه در پنجه استکبار جهانی به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ انداخته است و باید بدانیم شیطان از همه حیله‌های خودش استفاده می‌کند.

امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه ترامپ برای مردم ایران دلسوزی می‌کنند اما با جمعیت چهار نفره را بلافاصله دیده و دستگاه‌های تبلیغاتی خود را به راه می‌اندازند و جمعیت میلیونی را نمی‌بینند، اظهار کرد: ترامپ می‌گوید در سراسر جهان با رژیم‌های سرکش، گروه‌های تروریستی و رقبایی مانند چین و روسیه مواجه هستیم چراکه منافع، اقتصاد و ارزش‌های ما را به چالش می‌کشانند، باید گفت ترامپ آیا سایر ملت‌ها منفعت ندارند و دارای ارزش نیستند.

این مسئول ادامه داد: احساس خودباختگی و وحشت نسبت به بیگانگان باید رها شود چرا ملت سلحشور ایران ترس را ترساند.

یوسفی بابیان اینکه کسانی که در این نظام خدمت را به قدرت ترجیح می‌دهند بدانند رضایت شهدا، امام و اسلام رادارند، تصریح کرد: اما اگر افرادی قدرت را بر خدمت ترجیح دادند بدانند قدرت چند صباحی بیشتر نیست.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مسئله فتنه برای نظام جایگاهی دارد و شخصی که به کرسی قدرت تکیه داده بداند چه حرفی را می‌زند، گفت: ما در حمایت از رهبری سر و جان می‌دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴