کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌ جمعه زیراب‌:

انقلاب اسلامی ایران براساس مبانی دینی و ولایتمداری مردم محقق شد

13 بهمن 1396 ساعت 13:25

امام‌ جمعه زیراب‌ گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس مبانی دینی و ولایتمداری مردم محقق شد.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در دیدار فرماندار، بخشداران و مسؤلان شهرستان سوادکوه که به مناسبت دهه فجر برگزار‌شد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: امام‌ راحل بعد از ائمه معصوم دارای شاخص‌های خاص، ویژه و بی‌نظیر بود که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

وی افزود: امام‌ راحل صراحت لهجه ویژه‌ای داشت و کسی مانند ایشان بگوید که «من در زندگی خودم یک‌لحظه ترسی به دل نداشتم» بیانگر شجاعت ایشان است.

امام‌ جمعه زیراب‌ با اشاره به جنایات هولناک ساواک بر علیه ملت ایران خاطر‌نشان کرد: آیت‌‎الله سعیدی و آیت‌الله غفاری و بسیاری از مبارزان به دلیل شدت شکنجه ساواک به شهادت رسیدند.

رضایی تصریح کرد: امام‌خمینی(ره) به معنای واقعی کلمه، فرزند خلف حضرت فاطمه زهرا(س) بود و دست خدا به همراه انقلاب اسلامی بود و هست و این انقلاب در مرکز زمین و منابع مختلفی که دارد اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی، آمریکا و انگلیس رقبای ما هستند، ادامه داد: در جنگ تحمیلی از 46 کشور جهان اسیر داشتیم و انقلاب اسلامی ایران براساس مبانی دینی و ولایتمداری مردم محقق شد و ادامه آن هم در همین مسیر است.

امام‌ جمعه زیراب‌ در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران با توجه امام زمان(عج) و قدرت لایزال الهی انجام شد و قطار انقلاب اسلامی تا ایستگاه ظهور ادامه دارد و کسی که در قطار انقلاب اسلامی بماند به نفع او و کسی که پیاده شود به ضررش است.


کد مطلب: 345723

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/345723/انقلاب-اسلامی-ایران-براساس-مبانی-دینی-ولایتمداری-مردم-محقق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com