تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۳۴۵۵۷۱
فرماندار سیمرغ در دیدار عمومی مدیران، ورزشکاران و بازاریان با امام‌جمعه سیمرغ گفت: ۶۳ برنامه در ایام‌الله دهه فجر توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان اجرایی خواهد شد.
۰
plusresetminus
اجرای ۶۳ پروژه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان سیمرغ/ نیاز توجه ویژه به پروژه‌های زیرساختی داریم
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، مجتبی حبیب‌نژاد عصر امروز در دیدار عمومی مدیران، ورزشکاران و بازاریان با امام‌جمعه سیمرغ ضمن تبریک فرارسیدن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: ۶۳ برنامه در ایام‌الله دهه فجر توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد برنامه ۱۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان با حضور مدیران استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره جهاد کشاورزی شهرستان همانند سنوات قبل اقدامات مؤثری در بحث یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی شهرستان داشتند، تصریح کرد: بنا داریم در سال جاری تجهیز و نوسازی ۵۵۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان را شروع کنیم.

فرماندار شهرستان سیمرغ ادامه داد: سطح اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای کل استان در حوزه یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی هزار هکتار است که ۵۵۰ هکتار به شهرستان سیمرغ اختصاص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه روز گذشته نمایندگان نهاد ریاست جمهوری و مدیرکل دفتر روستایی پیرو بررسی برخی مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان حضور پیدا کردند، اظهار کرد: بنا داریم برخی پروژه‌های جدید را در سفری که ریاست محترم جمهور به مازندران خواهند داشت تصویب کنیم.

فرماندار شهرستان سیمرغ افزود: ضعف عمده شهرستان در حوزه زیرساختی است که دیروز این موضوع خدمت نمایندگان نهاد عرض شد.

حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه به برای تازه تأسیس بودن شهرستان نیاز توجه ویژه به پروژه‌های زیرساختی داریم، تصریح کرد: هزینه پروژه‌های زیرساختی بسیار سنگین است، در سال گذشته سهم بری شهرستان از اعتبارات تملک دارایی استان ۴ میلیارد تومان بوده است اما دولت بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: امسال هم بنا داریم این اتفاق در شهرستان رقم بخورد.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه محور سیمرغ به جویبار تا حدودی ساماندهی شده است، اظهار کرد: محور سیمرغ به بهنمیر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد داشته و محور بابل به سیمرغ با وجود اینکه پروژه تعریف‌شده از سمت بابل به کیاکلا صحبت‌هایی داشتیم تا از سمت سیمرغ هم این پروژه آغاز شود.

وی افزود: قانع به این حد نیستیم و بنا داریم پروژه‌های دیگر زیرساختی را با مشارکت بخش خصوصی داشته باشیم.

حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته دولت ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار همه کشاورزانی که خسارت دیدند قرارداد، تصریح کرد: امسال بنا داریم اعتبار ویژه‌ای در اختیار بخش خصوصی برای تقویت بحث اشتغال شهرستان قرار دهیم.

وی ادامه داد: بنا داریم با نظر کارشناسی بخش زیادی این اعتبارات را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهیم تا بحث اشتغال در این حوزه را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان با بیان اینکه با دو سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان صحبت شده است، اظهار کرد: صحبت‌های لازم با مدیران کل انجام و قرار شده به‌محض انجام مطالعات لازم سرمایه‌گذاری در شهرستان را داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲