تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۳۴۵۳۷۲
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 70 پروژه عمرانی و تولیدی در شرق استان طی ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان انجام شد.
۰
plusresetminus
افتتاح 70 پروژه با اعتبار 170 میلیارد تومانی در شرق مازندران
علی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با بلاغ، از افتتاح و بهره‌برداری از 70 پروژه عمرانی و تولیدی در شرق مازندران خبر داد.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در اولین روز از دهه مبارک فجر، اولین سری از این پروژه‌ها در بهشهر افتتاح و تا پایان بهمن‌ماه نیز سایر پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی و تولیدی افتتاح می‌شود.

شاعری خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست افتتاح را می‌توان گازرسانی به 11 روستای بخش هزارجریب، آبرسانی به مناطق محروم و دشت شرق استان، افتتاح یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین کشتارگاه‌های طیور در کشور با اعتبار 90 میلیون تومان، آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی روستاها و بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین مرکز MRI استان مازندران در بیمارستان امام(ره) بهشهر نام برد.

وی در پایان اذعان کرد: آب‌شیرین‌کن گلوگاه، افتتاح فاز اول شبکه فاضلاب مسکن مهر بهشهر، احداث خط سورتینگ و درجه‌بندی محصولات کشاورزی در شرق مازندران و مجتمع آبرسانی زاغمرز و حومه از دیگر پروژه‌های مهمی است که طی این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما