تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۳۴۵۳۴۴
فرماندار سیمرغ با بیان اینکه ۱۳ پروژه در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها پنج میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.
۰
plusresetminus
افتتاح ۱۳ پروژه در ایام‌الله دهه فجر در سیمرغ
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، مجتبی حبیب‌نژاد امشب در نشست خبری دهه فجر، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی است تا دولت انتشار عملکرد باشد.

وی با بیان اینکه ۱۳ پروژه در دهه فجر امسال در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها ۵ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه بهره‌برداری از ساختمان اداری بهزیستی شهرستان، ۶ پروژه حوزه برق، پنج پروژه جهاد کشاورزی و یک پروژه راه و شهرسازی است، تصریح کرد: بیشترین اعتبارات در حوزه جهاد کشاورزی با مبلغ پنج پروژه جهاد کشاورزی با ۲ میلیارد و ۷۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان صرف شده است.

این مسؤول افزود: در ایام‌الله دهه فجر کلنگ‌زنی چهار پروژه در حوزه جهاد کشاوری، توسعه آزمایشگاه شهر کیاکلا، کمیته امداد و ساخت خانه محرومین کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی را داریم.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه کلنگ پروژه تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی زراعی در مساحت ۵۵۰ هکتار با اعتبار ۴ میلیارد تومان در این ایام به زمین می‌خورد، اظهار کرد: برای توسعه آزمایشگاه شهر کیاکلا ۷۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی سایت اداری کمیته امداد شهرستان یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها ما بود تا این فضا در شهرستان استقرار پیدا کند که کلنگ‌زنی این سایت اعتباری با اعتبار تعریف‌شده ۵۵۰ میلیون تومان در ایام‌الله دهه فجر به زمین خواهد خورد.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه دو واحد خانه محرومان با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان و با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی در روستای زیارکلا و شهر کیاکلا ساخته می‌شود، تصریح کرد: ۶۳ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و برنامه‌های مختص بانوان در سطح شهرستان توسط سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی اجرا خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نمایش توانمندی‌های جامعه بانوان شهرستان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد از جمعیت شهرستان را جامعه زنان تشکیل می‌دهد که هدفمان نمایش توانمندی بانوان شهرستان بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲