تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۳۴۴۲۱۰
فرمانده سپاه کربلا صدور تفکر انقلاب اسلامی را یکی از اهداف امام راحل دانست و گفت: یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی این است که بعد از اینکه مردم ایران را از زیر یوق ظلم ستم‌شاهی نجات داد، به سمت نجات بشریت حرکت کرده است.
۰
plusresetminus
ظلم‌ستیزی و نجات بشریت، آرمان انقلاب اسلامی است/ جلوگیری از 40 سالگی نظام، هدف فتنه 96
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در مراسم سومین روز خاکسپاری شهید محمد معافی در مصلی امام خمینی(ره) نکا، این شهرستان را در تربیت علما، پاسداران اسلام و همچنین تربیت پاسداران انقلاب اسلامی دارای سابقه عالی برشمرد.

وی افزود: شهرستانی که به نسبت جمعیت خود بیشترین شهید را در عرصه مقاومت داده، دائم در عرصه جنگ و دفاع مقدس بزرگانی را تقدیم کرد و امروز در ادامه آن مقاومت، جزو شهرستان‌های پیشرو در اعزام نیروهای شجاع، بصیر، مومن و متقی به مصاف با دشمنان خدا و دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به پشتیبانی همسران و مادران شهدای مدافع حرم در مسیر پشتیبانی از جبهه مقاومت با تشکیل لشکر حضرت زینب(س) در مازندران، خاطرنشان کرد: مردم نکا در عمل ثابت کرده‌اند که مردمی قانع، صبور و انقلابی هستند.

این مسئول، شهید محمد معافی را ثمره همین خصلت‌ها دانست و اضافه کرد: جوانی که در آخرین اعزام خود نگران فتنه‌ای که در ماه گذشته اتفاق افتاد و می‌خواستند بنیان این انقلاب را بیندازند بود تا جایی که در تماس با همکاران خود گفته بود مراقب باشید که مبادا به ولایت و نظام کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نشود که اگر تکلیف بر این نبود که در سوریه حضور داشته باشم جانم را بر حفظ و بقای این انقلاب در مقابل عناصر خودفروخته داخلی فدا می‌کردم.

وی این اظهارات را اعتقاد همه انقلابیونی که چه در داخل و چه در خارج مردانه ایستاده‌اند خواند و گفت: شیطان با پیروزی انقلاب به تکاپو افتاد و اصلاً باور نمی‌کرد که بعد از این همه سال تلاش برای دین‌زدایی در ایران که از نظر آ‌ن‌ها جزیره ثبات و امنی برای آمریکا بود تفکری بپا می‌شود که تیشه به ریشه آن‌ها بزند.

بابایی ظلم‌ستیزی را آموزه همه انبیا برشمرد و با بیان اینکه مردم ایران نیز یک شعار اساسی در بین همه شعارهای خود دارند و آن پیروی از امامی که فرمود زیر بار ستم زندگی نمی‌کنم بوده، تصریح کرد: یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی این است که بعد از اینکه مردم ایران را از زیر یوق ظلم ستم‌شاهی نجات داد به سمت نجات بشریت حرکت کرده است.

وی افزود: البته حرکتی نه با اسلحه بلکه حرکتی با تفکر و آن روزی که امام فرمودند ما انقلاب خود را به جهان صادر می‌کنیم بعضی از شیاطین در داخل کشور حمله عراق به ایران را اقدامی پیش‌دستانه علیه صدور انقلاب برشمردند که امام در جواب آن‌ها گفتند منظور ما از صدور انقلاب نه صدور مسلحانه بلکه صدور اندیشه انقلاب به جهان است.

نتیجه عکس، دستاورد فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه کربلا مازندران تمام تلاش دشمن در این 39 سال از عمر انقلاب را دارای نتیجه معکوس دانست و متذکر شد: کودتاهایی که اوایل انقلاب علیه نظام اتفاق افتاد و به لطف خدا و با امداد غیبی تماماً نابود شد نمونه‌ای از آن بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در جنگ تحمیلی که 54 کشور علیه ما شرکت داشتند که نتیجه عکس داد و به هر میزان که خون شهیدان ما به زمین ریخت و قطرات اشک مادران، همسران، فرزندان و هم‌سنگران جاری گشت درخت انقلاب در اقصی نقاط دنیا آبیاری شد.

وی تربیت 19 میلیون شیعه سیاهپوست در نیجریه را از ثمرات انقلاب خواند و گفت: محبت اهل بیت در جان‌ها نشسته و سنگرهای مقاومت در سراسر جهان در حال به وجود آمدن است که اگر این نبود و اگر این خطر تمامیت بنیان شیطان را تهدید نمی‌کرد این همه فشار علیه ما نبود.

بابایی ادامه داد: دشمن واقعاً از دست انقلاب اسلامی به تنگ آمده، می‌بیند مردم دارند بیدار می‌شوند و جلوی جباریت و زور‌گویی او را می‌گیرند بنابراین هر روز فشار خود را روی مردم ایران بیشتر می‌کند.

وی در ادامه با بیان اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی، افزود: جنگ‌های 33 روزه لبنان، 22، 8 و 52 روزه غزه توسط قوی‌ترین ارتش جنوب غربی آسیا توسط سرباز آمریکا در این منطقه به لبنان، حزب‌الله و غزه تحمیل شد اما بازهم نتیجه، عکس آن شد که می‌خواستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به بیان جنبه‌های فتنه دهه 70 با عنوان فتنه فرهنگی‌سیاسی پرداخت و خاطرنشان کرد: این فتنه برای مقابله با ریشه‌های فکری انقلاب اسلامی و بخشی از آن‌ها هم در نفوذ دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه انجام شد.

این مسئول تأکید کرد: نباید بگذاریم فراموش شود که عده‌ای در این مملکت در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشتند و در آن نامه به رهبر انقلای اسلامی با پُررویی، وقاحت و بی‌شرمی نوشتند همانطور که امام جام زهر را نوشید شما هم تا دیر نشده است جام زهر را بنوش.

بیداری مردم، مانعی برای بازی‌خوردگان آمریکا

وی تنها شدن علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در زمان معاویه را نتیجه فراموشی فتنه‌های دشمن دانست و گفت: در دهه 70 با قاطی کردن حق و باطل جریاناتی را راه انداختند که ما هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم و اوج آن فتنه 78 بود که آن قضایا در دانشگاه تهران اتفاق افتاد و باز هم بیداری مردم، ایستادگی مردم سبب خنثی شدن فتنه‌ای که ولایت فقیه را نشانه رفته بود و بعضی از دولتی‌ها هم در آن فرماندهی فتنه را بر عهده داشتند شد.

بابایی ماجرای 11 سپتامبر، حمله به افغانستان و عراق برای حمله به ایران و ماجراهای سال 88 را از جمله فتنه‌های بعدی برشمرد و اظهار کرد: هنوز بازی‌خوردگان فتنه 88 که نقش فرماندهی را در این مملکت داشتند توبه نکرده‌اند، هنوز در برابر رهبر انقلاب اسلامی و مردم اعتراف به ظلم بزرگی که در حق ما داشته‌اند ندارند.

وی افزود: مرکز برنامه‌ریزی این اتفاق‌هایی که در این مملکت می‌افتد هنوز هم در آمریکا بوده و بازی خوردگان آمریکا هنوز فعال هستند و تا زمانی که مردم ما بیدار باشند کار آن‌‌ها نتیجه نخواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا ماجرای مسائل هسته‌ای کشور را نیز فتنه دشمنان خواند و با تأکید بر اینکه با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی نتیجه‌ درستی خواهیم گرفت، تصریح کرد: اما فتنه بعدی فتنه عراق و سوریه و خلق تکفیری‌ها به عنوان فرزندان خانم کلینتون و اوباما است که جنایات وحشیانه‌ای که در صدر اسلام توسط خوارج داشتیم در این دو کشور مظلوم یعنی سوریه و عراق اتفاق افتاد.

مردم نسبت به نظام ذره‌ای کوتاه نیامده‌اند

این مسئول در بیان فهم ارزش و عظمت شهید معافی‌ها و سایر شهدا، تأکید کرد: اگر رزمندگان ما در سوریه و عراق نبودند که مقابل جریان فتنه تکفیری بایستند امروز ما باید در همدان قرارگاه نظامی می‌زدیم و در استان کرمانشاه و کردستان می‌جنگیدیم.

وی گفت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم کسانی که با همه تعلقات مادی و همه محبت‌های مردانه مبتنی بر دین با همه عشق و علاقه به خانواده و پدر و مادر، چشم پوشیدند، رفتند، ایستادند، بخشی از آن‌ها به شهادت رسیدند و بخشی دیگر به مقاومت ادامه می‌دهند.

بابایی فتنه 96 را آخرین برنامه دشمن در ادامه اقدامات علیه انقلاب اسلمی دانست و با هشدار بر اینکه هنوز به پایان نرسیده خواستار درک عمق خطر از سوی همه آحاد مردم و مسئولان شد و بیان کرد: طراحی فتنه به عهده آمریکا و مرکز فرماندهی را در امارات تشکیل دادند، 6 قرارگاه در کشورهای اطراف ما برقرار کردند، هماهنگی بین همه ضد انقلاب صورت گرفت اما فرماندهی میدانی را به منافقین سپردند.

وی افزود: تصمیمات آن‌ها این بود که از اول تا دهم دی‌ماه مردم که زیر بار فشار اقتصادی هستند را به خیابان بیاورند و مردم شعار مرگ بر گرانی، مرگ بر وضعیت اقتصادی بگویند و بعد از 10 روز که همه شهرها آمدند تظاهرات به درگیری کشیده شود، بانک آتش بزنند و بین مردم آدم بکشند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: قرار بر این بود تا شب 22 بهمن کار را ادامه داده و در شب 22 بهمن جنگ وسیع مسلحانه انجام دهند سپس طی 20 روز تکلیف نظام جمهوری اسلامی را مشخص کنند و گفته بودند که ما نباید بگذاریم این نظام 40 سالگی خود را ببیند.

این مسئول با تأکید بر عدم تردید دشمن در کینه‌توزی نسبت به این ملت، اظهار کرد: امروز نظام در اوج قدرت است و مردم نسبت به نظام ذره‌ای کوتاه نیامده‌اند اما آن‌هایی که تردید دارند منتظر بمانند و حضور مردم را در 22 بهمن ببینند.

در پایان وی با هشدار نسبت به افرادی که ذره‌ای به اعتقاد مردم نسبت به نظام شک دارند، متذکر شد: آن‌هایی که کوتاهی می‌کنند و کج می‌فهمند حضور مردم را به حساب خودشان نگذارند همچنین وظیقه مسئولان نسبت به مردم بر جای خود باقی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴