تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۳۴۳۹۶
استاندار مازندران با اعلام اینکه پروژه ساحل سبز بابلسر به عنوان پروژه پایلوت در مازندران است گفت: تمام شهرهای ساحلی باید با الگو از این پروژه اقدام به ساحل سبز کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساحل سبز بابلسر با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم‌دار عدالت و وحدت در دنیا مطرح است اظهار داشت: دولت تدبیر و امید اعتقادش به مردم و رویکردش رویکرد مردمی است.
وی درباره بازدید از پروژه‌های شهرستان بابلسر بیان داشت: پروژه‌های این شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر از پویایی و حرکت خوبی برخوردار بوده و این پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.
فلاح با اعلام اینکه پروژه ساحل سبز بابلسر به عنوان پروژه پایلوت در مازندران است عنوان کرد: تمام شهرهای ساحلی باید با الگو از این پروژه اقدام به ساحل سبز کنند.
نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید به اینکه بحث مبلمان شهری باید با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود افزود: مردم و مسئولان به زیباسازی فضای سبز توجه بیشتری داشته باشند.
وی به طرح پرورش ماهی در قفس اشاره کرد و افزود: تاکنون برای این طرح حدود یک‌میلیارد تومان هزینه شده و زیرساخت لازم نیز فراهم شده است.
فلاح با بیان اینکه ما می‌توانیم با این طرح در مدت چهار سال آینده بیش از یک‌هزار قفس دریایی در منطقه ایجاد کنیم عنوان کرد: با استفاده از طرح برای افراد زیادی اشتغال‌زایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید از استعدادها، توانمندی‌ها و امکانات موجود در کشور برای رشد و توسعه استفاده کنیم گفت: با همکاری و تعامل می‌توانیم در کوتاه مدت چهره استان را تغییر داده و با فعالیت‌های اقتصادی که انجام می‌شود، در دو سال آینده شاهد رفع برخی از مشکلات روز و به طبع از بین رفتن  مشکلات تولید باشیم.
فلاح با بیان اینکه نگاه ما نگاه اقتصادی باشد تصریح کرد: در سطح استان مشکلاتی بود که مانع از حرکت و توسعه استان می‌شد که این موانع کم رنگ و به‌زودی از بین می‌رود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴