تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۳۴۳۰۲۸
پس از برگزاری مراسم وداع و تشییع شهید مدافع حرم محمد معافی در نکا، پیکر مطهر برای خاکسپاری عازم روستای برگه میاندورود می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بعدازظهر دوشنبه جلسه هماهنگی ستاد شهرستانی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید محمد معافی با شرکت امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و سایر مسئولان نکا با حضور نمایندگانی از خانواده شهید به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

بنابر اعلام مسئولان، مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمد معافی همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشای روز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه در مصلی جمعه شهرستان نکا و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه از محل حوزه‌های تجمیعی سپاه ناحیه نکا واقع در چهارراه مرکزی این شهر آغاز و تا میدان امام حسین ادامه پیدا می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، پس از تشییع پیکر این شهید تا میدان امام حسین(ع) در شهرستان نکا، تابوت شهید به سپاه پاسداران میاندورود سپرده می‌شود تا برنامه‌های مربوط به انتقال پیکر مطهر به روستای برگه این شهرستان و مراسم تدفین در آن روستا انجام پذیرد.

شایان ذکر است شهید محمد معافی روز شنبه در شهر بوکمال سوریه و در جریان عملیات مستشاری به فیض شهادت نائل شد.

مراسم وداع و تشییع این شهید مجاهد بنابر درخواست خانواده شهید در شهرستان نکا و مراسم تدفین پیکر مطهر وی بنابر آنچه در وصیت خود شهید سفارش کرده در روستای برگه میاندورود انجام می‌شود.

از این شهید بزرگوار یک فرزند پسر 9 ساله و یک دختر دو ساله به یادگار مانده که پس از ملاقات و وداع با پیکر شهید در معراج شهدای تهران در بعدازظهر دوشنبه برای شرکت در مراسم وداع شهرستانی، تشییع و به خاکسپاری عازم شهرستان نکا می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴