کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سهم شهرستان تازه تاسیس سوادکوه شمالی؛

انتصاب فرمانداری در آستانه بازنشستگی

26 دی 1392 ساعت 1:29

مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سوادکوه شمالی با حضور یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان سوادکوه شمالی،مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سوادکوه شمالی با حضور یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران و کمال علیپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،شب چهارشنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
محمدرضا منصوریان با سابقه 28 خدمت که در آستانه بازنشستگی قرار دارد درمراسم معارفه خود با انتقاد از دولت سابق گفت: در دولت قبلی مردم از عدم صداقت، بی اخلاقی و بی قانونی رنج می بردند.
وی با حماسه 24 خرداد اشاره و تاکید کرد:درست زمانی که رقبای انتخاباتی به برنده تبریک گفتند اخلاق برگشت و  قانون مداری و راستگویی توسط دولت روحانی در حال احیا است و ما کارگزاران کمک کار دولت در این امر مهم هستیم.
منصوریان در مواجه با انتقاد اکثر مردم و مسئولان در مواجه با انتصاب وی بعنوان فرماندار سوادکوه شمالی و ماندگاری رستمعلی فرماندار سابق که عمر خدمتش بیشتر از 8 ماه نگذشته بود، اظهار داشت: در فرمانداری به روی مردم باز است.
یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار بلاغ چرا این انتصابات بدون رضایت برخی از مردم و مسئولان انجام گرفته ، گفت: تغییر مدیران سیاست هر دولت بوده و این انتصابات در جهت پیشرفت کشور است.
گفتنی است آخرین سمت محمدرضا منصوریان رییس گروه امور استخدامی استانداری مازندران بود.


کد مطلب: 34212

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/34212/انتصاب-فرمانداری-آستانه-بازنشستگی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com