سهم شهرستان تازه تاسیس سوادکوه شمالی؛

انتصاب فرمانداری در آستانه بازنشستگی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۳۴۲۱۲
مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سوادکوه شمالی با حضور یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
انتصاب فرمانداری در آستانه بازنشستگی
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان سوادکوه شمالی،مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سوادکوه شمالی با حضور یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران و کمال علیپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،شب چهارشنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
محمدرضا منصوریان با سابقه 28 خدمت که در آستانه بازنشستگی قرار دارد درمراسم معارفه خود با انتقاد از دولت سابق گفت: در دولت قبلی مردم از عدم صداقت، بی اخلاقی و بی قانونی رنج می بردند.
وی با حماسه 24 خرداد اشاره و تاکید کرد:درست زمانی که رقبای انتخاباتی به برنده تبریک گفتند اخلاق برگشت و  قانون مداری و راستگویی توسط دولت روحانی در حال احیا است و ما کارگزاران کمک کار دولت در این امر مهم هستیم.
منصوریان در مواجه با انتقاد اکثر مردم و مسئولان در مواجه با انتصاب وی بعنوان فرماندار سوادکوه شمالی و ماندگاری رستمعلی فرماندار سابق که عمر خدمتش بیشتر از 8 ماه نگذشته بود، اظهار داشت: در فرمانداری به روی مردم باز است.
یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار بلاغ چرا این انتصابات بدون رضایت برخی از مردم و مسئولان انجام گرفته ، گفت: تغییر مدیران سیاست هر دولت بوده و این انتصابات در جهت پیشرفت کشور است.
گفتنی است آخرین سمت محمدرضا منصوریان رییس گروه امور استخدامی استانداری مازندران بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴