کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن:

مردم نقش خود را به درستی ایفا کردند/ ببینیم کارنامه ‌ما به چه میزان موفقیت آمیز بود

28 دی 1396 ساعت 13:09

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: مردم در دوران انقلاب نقش خود را به درستی ایفا کردند و در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، انتخابات و مشارکت‌های سیاسی حضور یافتند.


به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، صبح امروز سیدامیر حسینی‌جو در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با عرض تسلیت حادثه نفتکش سانچی، اظهار کرد: با گذشت ۳۹ سال از انقلاب اسلامی، امسال باید با برگزاری مناسب برنامه‌ها، حضور پرشور مردم و آذین‌بندی شهرها و روستاها، بتوانیم سیاست‌های عمومی نظام را تبیین کنیم.

وی تبیین واقعیت‌های جامعه را یکی از کارهای مهم در دهه مبارک فجر دانست و افزود: وقایع اخیر تلنگری برای همه دستگاه‌های اجرایی شد تا آگاه باشند که؛ مخالفین نظام و آنان که از این کشور کوچ کردند، نگاهشان برای برگشت دوباره به هر طریق ممکن است تا دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال ببرند. این افراد عنادشان پایان ناپذیر است.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با اشاره به سیاست‌های استکبار و معاندین نظام و ذوق زدگی آنان در حوادث اخیر، متذکر شد: مردم در دوران انقلاب نقش خود را به درستی ایفا کردند و در همه صحنه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، انتخابات و مشارکت‌های سیاسی حضور یافتند. مردم کارنامه و معدل مناسبی اخذ کردند.

این مسئول ادامه داد: ما به عنوان مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ببینیم کارنامه‌مان به چه میزان موفقیت آمیز بوده، باید عملکرد هر دستگاه به صورت جداگانه و درست ارائه شود.

حسینی‌جو با تاکید بر اینکه باید در جامعه ایجاد امید و نشاط کرد، گفت: نشاط صرفاً برگزاری جشن‌ها نیست، مردم در همه حوزه‌های اجتماعی باید احساس نشاط و امید کنند. به این معنا که عدالت حاکم باشد و هر جا که مراجعه می‌کنند، حاکمیت نظام جمهوری اسلامی و شعارهای تعبیر شده آن را درک کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی یادآور شد: اداره بهزیستی، کار، کمیته امداد اقداماتی در این حوزه در شهرستان تنکابن انجام دادند و تا به امروز توانستیم شرایط مناسبی را در بخش تسهیلات داشته باشیم.

معاون استاندار با اشاره به اعطای تسهیلات ۵ میلیاردی کمیته امداد این شهرستان، عنوان کرد: حدود ۷۰ درصد از وام‌های کم‌بهره به متقاضیان در این حوزه پرداخت شد و در بخش بهزیستی نیز، ۱۰۰ درصد افراد متقاضی تسهیلات خود را دریافت کردند که مجموع این مبلغ ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

این مسئول همچنین با اشاره به توزیع تسهیلات ۲۰ میلیاردی در حوزه‌های مختلف این شهرستان، خاطرنشان کرد: این رقم قابل توجهی است که باید دقت کرد این ارقام جهت اشتغال در حوزه های شهری و روستایی نتیجه بخش باشد.

حسینی‌جو در پایان بر ثمربخش بودن جلسات تاکید کرد و گفت: باید خروجی این جلسات در جامعه احساس شود و مردم را در تصمیم‌گیری دستگاه های اجرایی سرلوحه‌ی کارمان قرار دهیم و با شرایط جامعه منطبق باشد.


کد مطلب: 341946

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/341946/مردم-نقش-خود-درستی-ایفا-کردند-ببینیم-کارنامه-ما-میزان-موفقیت-آمیز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com