کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار سیمرغ خواستار شد

ایجاد اداره مستقل مخابرات در سیمرغ

26 دی 1396 ساعت 17:27

معاون فرماندار سیمرغ گفت: سیمرغ نیازمند به ایجاد اداره مستقل مخابرات است که انتظار ما مدنظر قرار دادن این موضوع است.


به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، جان‌الله عبدی در حاشیه برگزاری مانور طوفان و سیل مرکز مخابرات شهید کشوری سیمرغ ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: در مواقع بحران و اضطرار باید از امکاناتی که به‌صورت سیار ایجاد می‌شود در جهت کاهش عوارض جانی و مادی باید استفاده کنیم.

وی افزود: علی‌رغم اینکه استان مازندران از بلایای طبیعی برخوردار است لازم است دستگاه‌های اجرایی این امکانات در حوزه کار خود ایجاد کنند تا در مواقع اضطرار از این امکانات استفاده کنند.

معاون فرماندار سیمرغ بابیان اینکه این مانور در حوزه آب، راه، برق و سایر دستگاه‌های اجرایی اجرا شود، تصریح کرد: از همه مجریان این موضوع تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به نیازمندی‌های شهرستان در حوزه مخابرات اشاره کرد و گفت: یکی از نیازمندی‌های شهرستان در بحث مخابرات پهنای سرعت اینترنت در سطح شهرستان است.

عبدی با اشاره به اینکه امروز در بحث توسعه تجاری‌سازی و توسعه اقتصادی بحث علم و فناوری باید دخالت مستقیم داشته باشد، اظهار کرد: این نیازمند تغییر و ارتقا در شبکه‌های مخابراتی است.

وی افزود: امروز بالغ‌بر دو هزار روستا از پهنای باند پرسرعت اینترنت برخوردار هستند و از این امکان استفاده می‌کنند.

معاون فرماندار سیمرغ بابیان اینکه در توسعه اقتصادی و تجاری‌سازی مناطق روستایی اینترنت پرسرعت عاملی است که می‌تواند کمک‌کار باشد تا بتوانیم راحت‌تر به اهداف بحث توسعه‌ای استان و شهرستان برسیم، تصریح کرد: سیمرغ نیازمند به ایجاد اداره مستقل مخابرات است که انتظار ما مدنظر قرار دادن این موضوع است.

وی ادامه داد: ۶ دکل BTS در شهرستان وجود دارد که دو دکل مجهز به فناوری ۴G هستند و چهار دکل دیگر ۲G هستند و نیاز است این دکل‌ها هم ارتقا و مجهز به فناوری ۴G شوند.

عبدی با اشاره به اینکه مقداری ضعف در اتوماسیون اداری، دیتاها و تلفن ثابت شهرستان وجود دارد که خواستار تقویت این موارد هستیم، اظهار کرد: در حوزه سرویس FTTS و فیبر نوری قطعاً باید اقداماتی انجام شود.

وی افزود: این آمادگی در شهرستان وجود دارد تا با مشارکت بتوانیم عملیات فیبر نوری را در شهرستان انجام دهیم.

معاون فرماندار سیمرغ بابیان اینکه تجهیز ساختمان اداری مخابرات شهرستان هم از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: باید بتوانیم از امکاناتی که در شهرستان وجود دارد استفاده کنیم.


کد مطلب: 341412

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/341412/ایجاد-اداره-مستقل-مخابرات-سیمرغ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com