رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ سوادکوه خبر‌ داد

برگزاری سومین جشنواره شعر‌ تبری «نوج» در سوادکوه +پوستر

تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۴۰۳۶۶
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت: سومین جشنواره شعر‌تبری «نوج»، اردیبهشت‌ماه 1397 در سوادکوه برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری سومین جشنواره شعر‌ تبری «نوج» در سوادکوه +پوستر
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سید‌یوسف موسوی‌شیخ در جلسه برنامه‌ریزی طرح‌های شاخص فرهنگی و هنری شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، به اهمیت برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری اشاره و اظهار کرد: سومین جشنواره شعر‌تبری «نوج» با‌هدف گسترش فرهنگ بومی مازندران، کشف استعداد و پرورش‌آن و گسترش و ثبت زبان تبری، اردیبهشت‌ماه 1397 در سوادکوه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اِعراب‌گذاری آثار و ضمیمه‌شدن ترجمه آثار هم مورد توجه‌باشد که برای آن امتیازی در نظر گرفته‌ می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی افزود: اثر نباید در کتابی درج‌شده‌ و یا برگزیده جشنواره‌ای باشد و ارسال مشخصات صاحب‌اثر شامل نام و نام‌خانوادگی، کد ملی و روز و ماه و سال تولد ضروری است.

موسوی‌شیخ با اشاره به بخش‌های جشنواره اظهارکرد: سومین جشنواره شعر‌تبری «نوج» در سه بخش جوان، بزرگسال و ویژه برگزار می‌شود که درج نام بخش در بالای اثر و ارسال کپی شناسنامه یا کارت‌ملی برای رده سنی تا 30‌سال لازم‌ است.

وی افزود: موضوع جشنواره «نوج»، آزاد و در همه قالب‌های شعری است و هر چهار دو ‌بیتی تبری و هر چهار کار کوتاه، یک اثر محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تصریح ‌کرد: بخش ویژه سومین جشنواره شعر‌تبری «نوج» با موضوع حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی است و مبلغ جوایز هم از 200 هزار تومان تا 700 هزار تومان است که در جدول جوایز پوستر جشنواره درج‌شد.

موسوی‌شیخ در پایان گفت: دبیر‌خانه دائمی جشنواره شعر تبری «نوج» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در شهر زیراب خیابان خدمات مستقر و شماره فکس ارسال آثار 01142453080 و آدرس پست الکترونیکی آن هم nouj.savadkooh@gmail.com است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰