تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۱
کد مطلب : ۳۳۸۵۷
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه حداقل 20 مدرسه در این شهرستان داریم که باید تخریب شود، اذعان داشت:جان صد ها فرزند این مرز و بوم در خطر است.
۰
plusresetminus
با وجود 20 مدرسه در حال تخریب جان صدها دانش آموز در خطر است
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان فریدونکنار،امام جمعه فریدونکنار در جمع مردم روستای شیرمحله شهرستان فریدونکنار، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر انفاق اموال، اظهار داشت: کسانی که فکر می کنند با اندوخته کردن ثروت ها و قدم برنداشتن در مسیر خیر زیرکی می کنند بدانند که خداوند به آنها عذاب را بشارت داده است و مورد تحقیر واقع خواهند شد.
حجت السلام سید محمود جلالی در ادامه تصریح کرد: در بحث آموزش و پرورش در فریدونکنار به دلیل وجود برخی کمبود ها دست به سوی خیرین دراز می کنیم و نیازمند ورود آنها به این بحث هستیم.
وی با اشاره به اینکه حداقل 20 مدرسه در این شهرستان داریم که باید تخریب شود، اذعان داشت: برخی از مدارس شهرستان فریدونکنار قدرت مقاومت در برابر کوچکترین زلزله ها را نیز ندارد و جان صد ها فرزند این مرز و بوم در خطر است.
امام جمعه فریدونکنار خواستار احداث حداقل 11 مدرسه جدید در شهرستان فریدونکنار شد و عنوان داشت: برای هر یک از روستا های مهلبان، ازباران، شیرمحله، کاردگرمحله و بنه کنار احداث یک مدرسه و برای منطقه ولیعصر، شرق و غرب فریدونکنار هر کدام 2 مدرسه واجب و ضروری است.
وی افزود: با این وجود فرصت ها برای خیرین از بین نرفته است و خیرین باید از این فرصت به وجود آمده نهایت بهره را ببرند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴