تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۳۸۳۴۷
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آمل گفت: 20 هکتار از جنگل‌های امام زاده عبدالله دچار حریق شد که متاسفانه به دروغ عددهای بالاتری عنوان می‌شود که کذب است.
۰
plusresetminus
حریق جنگل‌های آمل مهار شد
به گزارش بلاغ، نعمت‌الله کوهستانی، در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز، از مهار آتش‌سوزی جنگل‌های بخش امام‌زاده عبدالله آمل خبر داد و گفت: صبح روز یکشنبه آتش‌سوزی شروع شد و امروز سومین روز است که نیروی‌های منابع طبیعی، چوب و کاغذ و مردمی در منطقه حاضر هستند که خوشبختانه در حال حاضر از گسترش آتش جلوگیری شد و در بخش داخلی با آغاز بارش باران مهار شد.

وی با بیان اینکه منطقه آتش‌سوزی صعب العبور است اما اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شد، گفت: بالگرد آب‌پاش از تهران به آمل آمد و به مشکل فنی دچار شد و پس از رفع مشکل خلبان به دلیل غبار بیش از حد محیط و نداشتن دید کافی چندین بار به منطقه اعزام شد اما نتوانست کاری کند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آمل با بیان اینکه برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌ها در این خصوص شیطنت می‌کنند، تاکید کرد: 20 هکتار از جنگل‌های امام‌زاده عبدالله دچار حریق شد و متاسفانه به دروغ عددهای بالاتری عنوان می‌شود که کذب است.

وی با اشاره به اینکه از 59 نفر کارمند اداره منابع طبیعی، 40 نیرو به منطقه اعزام شدند، اظهار کرد: برخی از دور منطقه را می‌بینند و عدد و رقم‌های نجومی از میزان آتش‌سوزی جنگل می‌گویند و این انصاف نیست که برخی مسائل به این راحتی عنوان و روی آن تحلیل هم شود.

کوهستانی در پایان با بیان اینکه بیشتر به‌گونه‌های سوزنی برگ منطقه خسارت وارد شد، تصریح کرد: هوا خشک است و احتمالا حضور عوامل انسانی در آن منطقه موجب آتش‌سوزی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴