تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۳۷۲۷۷
امام‌جمعه زیراب‌ در خطبه‌های نماز‌جمعه این شهر گفت: 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و حماسه 9 دی‌ماه، باطل‌السحر‌بود.
۰
plusresetminus
حماسه 9 دی‌ماه، باطل‌السحر‌بود
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته شهر زیراب‌ به گرامیداشت روز 9 دی‌ماه اشاره و اظهار کرد: 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و حماسه 9 دی‌ماه، باطل‌السحر‌ بود.

وی تاکید کرد: آن‌چیزی که باعث امنیت و ماندگاری نظام اسلامی شد، پیوند نا‎گسستنی امت با ولایت است.

امام‌جمعه زیراب‌ تصریح کرد: در سال 1388 هشت‌ ماه و بلکه 8 سال کشور را فلج‌کردند و باید پرسید که این افراد چه‌کسانی بودند و چه‌کسانی باید پاسخ‌گو باشند.

رضایی با یاد‌آوری این مطلب که آمریکا در دهه‌های گذشته با دخالت نظامی به سرنگونی حکومت‌ها اقدام‌کرد، خاطر‌نشان کرد: آمریکا در دهه‌های اخیر با راه‌انداختن انقلاب‌های رنگی به دنبال تغییر حکومت‌های مخالف‌خود است.

رضایی با بیان اینکه رسانه‌های غربی در فتنه سال 1388 یک‌صدا علیه نظام اسلامی تبلیغ‌ کردند، افزود: یک‌صدا تبلیغ می‌شد که انتخابات بهانه است و اصل نظام، نشانه‌ است و برخی آقایان بدون‌ کم و کاست همان حرفی را زدند که دشمنان بیان می‌کردند.

امام‌جمعه زیراب‌ در پایان تاکید کرد: تشدید‌ تحریم‌ها، برگ‌ برنده‌ای بود که دشمنان انقلاب اسلامی بعد از فتنه سال 1388 به‌دست آوردند و آنها بدانند که قطار انقلاب اسلامی باز‌ نمی‌ایستد ولی عده‌ای سوار و عده‌ای پیاده می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴