تاریخ انتشارجمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۳۷۱۷
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: قوای سه گانه عزم خود را در مبارزه با مفاسد اقتصادی جزم کنند.
۰
plusresetminus
قوای سه گانه عزم خود را در مبارزه با مفاسد اقتصادی جزم کنند
به گزارش خبرنگار بلاغ در فریدونکنار،حجت الاسلام سید محمود جلالی  در خطبه های این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه شهرستان فریدونکنار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسگری و تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) با اشاره به فرموده های رهبری در جمع مردم قم اظهار داشت: تحریم های اقتصادی تا به حال نتوانست ملت ایران را از آن مسیری که در آغاز انقلاب انتخاب کرد منحرف کند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی این طور برداشت کرد که تحریم های اقتصادی سبب شد ایران پای میز مذاکرات بیاید، اما بارها اعلام شد که هیچگاه از اصول خود صرف نظر نمی کنیم و امروز هم با همان مقاومت و درایت بر خواسته های اصولیمان تاکید می کنیم.
جلالی افزود: شاید گاهی اوقات مصلحت ملت و مملکت در آن باشد که با آنها وارد مذاکره شویم اما این بدان معنا نیست که دست از اصولمان بکشیم.
امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: زیاده خواهی 1+5 در مذاکرات، کیفیت قرارداد ژنو و تقاضا بیش از حد مکتوب و مقرر شده در آن را هرگز قبول نمی کنیم و قطعا این ملت شریف حاضر نیست از خون شهدا که در مسیر تحقق آرمان های دین و عزت ملت ایران بوده صرف نظر کند.
جلالی با اشاره به صحبت های اوباما مبنی بر اینکه نمی توانیم تاسیسات هسته ای ایران را نابود کنیم، اظهار داشت: به خاطر استقامت و مقاومت مردم، اعتقاد آنها به اسلام و نفس خویش و بدون اعتماد به هیچ قدرت خارجی و تکیه بر خداوند این حرکت ادامه پیدا می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته وحدت در 24 دی ماه خاطرنشان کرد: از توطئه های سخت دشمن ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی است و امروز این جنایاتی که در سوریه، بحرین، عراق و افغانستان و سایر ممالک اسلامی صورت می پذیرد به دلیل همین تفرقه افکنی هاست.
امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند تا خواسته یا ناخواسته آلت دست استعمار و استکبار قرار نگیرند که به بهانه بعضی از ثواب ها شکاف هایی را ایجاد کنند و قطعا در غیر این صورت مضرات زیادی نصیبشان خواهند شد.
جلالی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به  فساد های مالی و رانت خواری، اظهار داشت: رهبری به مسئولین مملکت در چند سال گذشته همواره هشدار دادند که در مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی باشند اما سهل انگاری ها و اعتماد های بی جا و گاهی تبعیت از هوای نفسانی و شیطانی آنها را دچار چالش کرده است.
وی در ادامه تصریح کرد: برای مبارزه با این مفاسد باید عزم و اراده جدی بین قوای سه گانه باشد و وحدت و همکاری بین آنها صورت پذیرد، تا زمانیکه این سه قوا با عزم جدی برای مبارزه با فساد وارد عمل نشوند باید شاهد این آمار و ارقام در جامعه باشیم.
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به صحبت های آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه عنوان داشت: باید از سرچشمه این دریچه فساد را ببندیم، باید افراد اساسی و تاثیرگذار که در این فسادها نقش اساسی دارند را شناسایی و محاکمه کنیم و با متهمان ردیف بعدی نیز مطابق قانون برخورد شود.
وی تاکید کرد: مسئولین باید گوش شنوای خود را باز کنند، باید با این مفاسد در کشور، استان و شهرستان برخورد شود و مسئولین بیشتر دقت کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴