تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۳۶۷۸۵
دادستان گلوگاه گفت: با حکم دادستانی گلوگاه یک واحد منزل مسکونی در اراضی کشاورزی هزار جریب شهرستان قلع و قمع شد.
۰
plusresetminus
اجرای یک مورد حکم تخریب بنای غیر مجاز در گلوگاه
به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما،‌ رحمت الله عشقی واسوکلایی در خصوص تخریب یک بنای غیر مجاز، اظهار کرد: یک واحد منزل مسکونی غیر مجاز با متراژ 150 متر مربع در اراضی کشاورزی هزار جریب شهرستان گلوگاه با حکم دادستانی در روستای نیالا قلع و قمع شد.

وی افزود: فرد متخلف که در ایام تعطیل مبادرت به ساخت و ساز این بنا می نمود پس از اظهار شکوائیه از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی ، پرونده در دستور کار دادستانی برای رسیدگی به این تخلف قرار گرفت.

دادستان گلوگاه با بیان اینکه فرد خاطی فاقد هرگونه پروانه ساخت از نهاد و دستگاه های زیربط می‌باشد،‌ گفت: جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه بعنوان متولی امر و مجری قانون در ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی ضمن اعلام شکوائیه و اخطار برای توفق از ساخت ساز در زمین کشاورزی، این فرد بعلت تخلف از برخوداری هرگونه امتیاز و خدمات مشترکین آب، گاز و تلفن محروم شده و با تشخیص مرجع قضائی شهرستان، حکم تخریب و قلع و قمع این واحد مسکونی اعلام و صادر شد.

عشقی در خاتمه با اشاره به اجرای حکم یادآور شد: مالک این واحد مسکونی سال ۹۲ بدون اخذ هرگونه پروانه ساخت اقدام به واحد مسکونی نموده است.

 









ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴