رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سوادکوه:

2 درصد جمعیت سوادکوه تحت پوشش کمیته امداد هستند

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۳۵۹۵۱
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سوادکوه گفت: دو درصد جمعیت شهرستان سوادکوه زیرپوشش کمیته امداد‌ امام خمینی(ره) هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، محمد‌حسین مرادی در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان سوادکوه به رسالت‌های این نهاد اشاره و اظهار کرد: رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره)، توجه به امور نیازمندان و مساعدت افراد محروم و مستمند جامعه فاقد‌ ممر‌درآمد و نا‌توان از تأمین حداقل نیازهای ضروری و اساسی زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) افراد نیازمند و پا‌برهنه را ولی‌نعمتان جامعه توصیف‌کردند.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سوادکوه تاکید کرد: این کمیته سعی خود را برای خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر و حفظ شأن، مقام، منزلت و کرامت آنان و خانوادهای افراد زیرپوشش قرار‌ داده است.

مردای از زیرپوشش‌ بودن 575 خانوار و 970 نفر نفر در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در شهرستان سوادکوه خبر‌ داد و اظهار کرد: 2 درصد جمعیت شهرستان سوادکوه زیرپوشش کمیته امداد‌ امام خمینی(ره) هستند.

وی با اشاره به اولویت‌ها نیازمندی‌های خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، گفت: معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، اشتغال از مهم‌تر‌ین نیازمندی‌های خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام‌خمینی سوادکوه است.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سوادکوه توانمند‌سازی خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام‌خمینی را از مهم‌ترین برنامه‌های آینده ذکر‌ و تصریح کرد: از جهت دسته‌بندی، مهم‌تر‌ین نیازهای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه و اشتغال است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، توانمند‌سازی خانواده‌های تحت حمایت، تقویت عزت‌نفس و خود‌باوری آنان و هدایت برای نیل به خودکفایی و استقلال‌ اقتصادی است و این مهم را از طریق آموزش، ایجاد مهارت، ایجاد اشتغال و احداث مسکن دنبال می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲