تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۳۳۴۶۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب در مراسم معارفه شهردار این شهر گفت: شهر زیراب در چند سال اخیر به علت عدم درآمد کافی و پایدار با چالش‌های جدی مواجه شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، سعید قلی‌نژاد در مراسم معارفه شهردار زیراب با معرفی محمد‌رضا مهدوی به عنوان شهردار منتخب شهر زیراب به روند انتخابات شورای شهر و نحوه انتخاب شهردار اشاره‌ و اظهار کرد: شورای اسلامی برای اجرای اصول 100 تا 105 قانون اساسی و برای پیشبرد سریع برنامه‌های مختلف در جامعه تشکیل شد.

وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و تقدیر از مردم زیراب برای اعتماد به اعضای شورای پنجم شهر زیراب، خاطرنشان کرد: وظایف شورای اسلامی شهر در ماده 76 قانون شوراها در 30 بند بیان‌شد که بررسی و شناخت کمبود‌ها و نیاز‌های مختلف و تهیه طرح‌ها و راه‌حل های کاربردی از وظایف  شورا، محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با بیان اینکه قانون یک‌پارچه مدیریت شهری برای آینده مورد‌نظر است که شوراها وظایف بیشتری را بر عهده می‌گیرند، تصریح کرد: اجرای خدمات و وظایف شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی، مستلزم درآمد پایدار و بودجه است.

قلی‌نژاد با اشاره به اینکه شهر زیراب در چند سال اخیر به علت عدم درآمد کافی و پایدار با چالش‌های جدی مواجه شد، گفت: دیون، بدهکاری و نیز سیل سال گذشته برای شهر زیراب مشکلاتی را ایجاد‌کرد و شورای اسلامی شهر با وجود مشکلات از ارائه برنامه کامل غافل نیست و مطالعاتی را در دست اقدام دارد تا با جلب سرمایه‌گذاران برای دست یابی به اهداف توفیق یابد.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای برنامه کامل بدون فرد توانمند، مدیر و آگاه به قوانین امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر زیراب با مطالعه همه‌جانبه از شهر به مطالعات دقیق و بررسی برنامه‌ها و مصاحبه با داوطلبان در مدیریت شهری اقدام و در نهایت محمد‌رضا مهدوی را با سوابق در شهرداری محمودآباد انتخاب‌کرد و حکم ایشان هم توسط استاندار امضا شد و از زحمات محمود اعتصامی و مهدی نصیری شهردار و سرپرست سابق و شوراها و شهرداران ادوار گذشته تقدیر می‌کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴