تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۳۳۴۴۵۹
امام‌جمعه زیراب در مراسم معارفه شهردار جدید زیراب گفت: ایجاد ارتباط منطقی ببن محیط‌زیست و مردم‌شهر از مهمتر‌ین وظایف شهر‌ساز است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ  به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در مراسم معارفه شهردار جدید زیراب با اشاره به بر لزوم برگزاری جلسات در زمان تعیین‌شده، نظم و انضباط را اساس و پایه پیشرفت فرد و جامعه دانست و اظهار کرد: ملت ایران با رهبری امام‌راحل به پیروزی رسید و مبارزه با استکبار ادامه دارد و در این مقطع زمانی هم مراحل جدیدی آغاز‌شد و با تصمیم «ترامپ» و حمایت رژیم‌صهیونیستی، «عدو» سبب خیر و باعث انزوای کشورهایی مثل عربستان و مصر شد و ایران جایگاه ویژه‌تری در بین امت اسلام کسب‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی هستند و ایران به‌عنوان بزرگترین حمایت‌کننده از آرمان فلسطین شناخته‌شد و ایران با ایجاد ائتلافی در برابر بلند‌پروازی عربستان ایستاد و باعث وحدت بیش از پیش نیروهای محور مقاومت شد و همه نیروهای مقاومت در یک صف هستند و عزت اسلام هدف آنها است.

امام‌جمعه زیراب تاکید کرد: ایران به عنوان کشور ام‌القرای جهان اسلام باید کشور‌نمونه باشد که وظیفه سنگین همه ماست تا ایران را زیبا بسازیم و در روایت است که بناها و ساختمان‌ها را به صورتی بنا کنیم که چشم‌نواز و دارای چشم‌انداز‌ زیبا باشد.

رضایی افزود: شهرنشینی مشکلاتی دارد و شهر باید به صورتی ساخته شود که چشم‌نواز و دارای چشم‌انداز‌زیبا باشد و خستگی شهر‌نشینی را کم‌تر کند.

وی شهردار را شهر‌ساز ‌توصیف‌ و اظهار کرد: مهمترین وظیفه شهر‌ساز آن است که ارتباط منطقی بیبن محیط‌زیست و مردم‌شهر ایجاد کند.

امام‌جمعه زیراب در پایان تصریح کرد: شهردار جدید زیراب دارای تجربه خوبی است و با وحدت، مهربانی و استفاده از نظرات کارشناسان خدمات شایسته ارایه‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴