کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه زیراب مطرح کرد

مهمتر‌ین وظایف شهر‌ساز، ایجاد ارتباط منطقی ببن محیط‌زیست و مردم‌شهر

27 آذر 1396 ساعت 20:27

امام‌جمعه زیراب در مراسم معارفه شهردار جدید زیراب گفت: ایجاد ارتباط منطقی ببن محیط‌زیست و مردم‌شهر از مهمتر‌ین وظایف شهر‌ساز است.


به گزارش بلاغ  به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در مراسم معارفه شهردار جدید زیراب با اشاره به بر لزوم برگزاری جلسات در زمان تعیین‌شده، نظم و انضباط را اساس و پایه پیشرفت فرد و جامعه دانست و اظهار کرد: ملت ایران با رهبری امام‌راحل به پیروزی رسید و مبارزه با استکبار ادامه دارد و در این مقطع زمانی هم مراحل جدیدی آغاز‌شد و با تصمیم «ترامپ» و حمایت رژیم‌صهیونیستی، «عدو» سبب خیر و باعث انزوای کشورهایی مثل عربستان و مصر شد و ایران جایگاه ویژه‌تری در بین امت اسلام کسب‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی هستند و ایران به‌عنوان بزرگترین حمایت‌کننده از آرمان فلسطین شناخته‌شد و ایران با ایجاد ائتلافی در برابر بلند‌پروازی عربستان ایستاد و باعث وحدت بیش از پیش نیروهای محور مقاومت شد و همه نیروهای مقاومت در یک صف هستند و عزت اسلام هدف آنها است.

امام‌جمعه زیراب تاکید کرد: ایران به عنوان کشور ام‌القرای جهان اسلام باید کشور‌نمونه باشد که وظیفه سنگین همه ماست تا ایران را زیبا بسازیم و در روایت است که بناها و ساختمان‌ها را به صورتی بنا کنیم که چشم‌نواز و دارای چشم‌انداز‌ زیبا باشد.

رضایی افزود: شهرنشینی مشکلاتی دارد و شهر باید به صورتی ساخته شود که چشم‌نواز و دارای چشم‌انداز‌زیبا باشد و خستگی شهر‌نشینی را کم‌تر کند.

وی شهردار را شهر‌ساز ‌توصیف‌ و اظهار کرد: مهمترین وظیفه شهر‌ساز آن است که ارتباط منطقی بیبن محیط‌زیست و مردم‌شهر ایجاد کند.

امام‌جمعه زیراب در پایان تصریح کرد: شهردار جدید زیراب دارای تجربه خوبی است و با وحدت، مهربانی و استفاده از نظرات کارشناسان خدمات شایسته ارایه‌شود.


کد مطلب: 334459

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/334459/مهمتر-ین-وظایف-شهر-ساز-ایجاد-ارتباط-منطقی-ببن-محیط-زیست-مردم-شهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com