تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۳۳۲۰۰۷
رئیس‌بسیج جامعه زنان گفت: مطالبه حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک مطالبه ساختگی برای حاشیه‌سازی بود که با فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی پرونده‌اش برای همیشه بسته شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مینو اصلانی با‌اشاره به اینکه نظر مراجع تقلید بر اساس مُر صریح قرآن کریم و اسلام است، به فارس گفت: بررسی‌های اجتماعی و فرهنگی نیز بر فتوای دلنشین آیت‌الله مکارم شیرازی مهر تأیید می‌زند چرا که عموم زنان متدین و خانواده‌های‌شان اساساً دغدغه‌ای برای حضور در ورزشگاه‌ها نداشتند و این دغدغه از سوی برخی از طرفداران تفکرات خاص فمنیستی به خصوص فمنیست‌های سکولار مطرح شده بود.
اصلانی تاکید کرد: با اعلام نظر این مرجع عالیقدر مسئله حضور زنان در ورزشگاه به طور کل از دستور کار شورا خارج شده است.
وی تصریح کرد: از همان ابتدای مطرح شدن این موضوع هم معلوم بود که به نتیجه‌ای نخواهد رسید و جز اینکه این مطالبه کاذب وقت و انرژی کشور را گرفت نتیجه دیگری نداشت.
رئیس‌بسیج جامعه زنان با بیان اینکه مطالبات بسیار جدی حوزه زنان در کشور زمین مانده است ابراز داشت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها خواست عموم مردم و عموم زنان فهیم و ورزش دوست ما نبود.
اصلانی اظهارداشت: مسئولان باید به فکر ترغیب زنان برای روی‌ آوردن به ورزش باشند و امکانات ورزشی را برای این حضور فراهم کنند اما تا به حال هیچ کس به صورت جدی پیگیر این مسئله مهم نشده است.
وی با تأکید بر اینکه باید شرایط و امکانات لازم برای فعالیت‌های ورزشی بانوان در سراسر کشور فراهم شود، گفت: اگر استعدادهای ورزشی زنان جوان شناسایی شود می‌توانیم حضور قدرتمندی در ورزش‌های قهرمانی داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴