کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه پل‌سفید:

فرمان انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف مصیبت بزرگ اسلام و پیروان قرآن است

17 آذر 1396 ساعت 19:15

امام‌جمعه پل‌سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: فرمان انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف مصیبت بزرگ اسلام و پیروان قرآن است.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهر پل‌سفید با اشاره به اینکه تقوا باعث ارتقای معنوی و اخلاقی فرد می‌شود، اظهار‌کرد: اسلام دین جاودانه و برای بقای توحید و خدا‌پرستی است و خصوصیاتی دارد که برای هر عصر پاسخگوی آن زمان و عصر است.

وی افزود: اعمال مسلمانان را به قرآن عرضه کنیم و اگر مطابق با قرآن بود، قرآنی است.

امام‌جمعه پل‌سفید خاطرنشان کرد: روزگار عزت و ذلت هر قومی بر طبق آیات الهی به خودشان واگذار شد و ملتی که عزیز است، خودشان به سمت عزت رفتند و ملتی که ذلیل است، خودشان به سمت ذلت رفتند.

قربانی تاکید کرد: فرمان انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف را مصیبت بزرگ اسلام و پیروان قرآن است.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا بدون توجه به 2 میلیارد نفر مسلمان اقدام به امضای فرمان انتقال سفارت امریکا به قدس شریف کرد که بیانگر قدرت‌مندی ترامپ نیست بلکه بیانگر ضعف مسلمین است.

امام‌جمعه پل‌سفید، پیوند امنیتی آمریکا و غرب با شیوخ خلیخ‌فارس را برای ذلت مسلمانان توصیف‌ و اظهار‌کرد: پس از شکست داعش شاهد حضور مستقیم آمریکا در منطقه هستیم.

قربانی در پایان با بیان اینکه ولی‌عهد عربستان به دست «سیا» به قدرت‌رسید و یزید عصر نامیده شد که با وحدت، یک‌رنگی و یکپارچگی مسلمین، مجد و عظمت از‌دست رفته مسلمانان باز‎آید و خدا و حضرت مهدی(عج) صاحب اسلام هستند، گفت: پرچم یهود بالا نمی‌رود و خدا در قرآن آنان را لعنت‌کرد و اهداف خود در فساد جدید را به گور خواهند برد و باعث اتحاد مسلمانان می‌شوند.


کد مطلب: 331547

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/331547/فرمان-انتقال-سفارت-آمریکا-قدس-شریف-مصیبت-بزرگ-اسلام-پیروان-قرآن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com