فرماندار سیمرغ در پیامی به مناسبت 15 آذر

شهید کشوری سردار سرو قامت عرصه ایمان بود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۳۳۱۰۴۶
هم‌زمان با فرارسیدن ۱۵ آذر سالروز شهادت «سرلشگر احمد کشوری» فرماندار شهرستان سیمرغ پیامی در این خصوص صادر نمود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، هم‌زمان با فرارسیدن ۱۵ آذر سالروز شهادت «سرلشگر احمد کشوری» فرماندار شهرستان سیمرغ پیامی در این خصوص صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری: شهید کشوری، از مؤمنین بالله و رجال صادق درراه انقلاب بود.

یقیناً زمانی که از شهدای سرافراز شهرستان سیمرغ سخن گفته می‌شود، ناخودآگاه اذهان به سمت شهید احمد کشوری خلبان تیزپرواز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده تیم آتش هوانیروز استان ایلام می‌رود.

آن سردار سرو قامت عرصه ایمان و شهادت که قلب پاکش مالامال از عشق به ولایت و رهبری امت اسلامی بود در ۱۵ آذرماه ۵۹ در منطقه میمک در ایلام، موردحمله مزدوران بعثی قرار گرفت. در این میان، درحالی‌که بالگردش در اثر اصابت راکت هواپیما، به‌شدت می‌سوخت، آن را تا موضع خودی هدایت کرد و آنگاه در خاک وطن سقوط کرد و به آرزوی دیرینه‌اش دست‌یافت و شربت شهادت را مردانه سر کشید.

اینجانب در آستانه سی و هفتمین سالگرد شهادت آن سردار اسوه و نامی، با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های او و برادر والامقام شهیدش که به تأسی از سرور و سالار شهیدان و با عشق عاشورایی آسمانی گشته‌اند، ضمن ادای احترام به روح طیبه مادر شهیدان کشوری حاجیه‌خانم فاطمه سیلاخوری و ارواح طیبه تمامی شهیدان بلندمرتبه، علو درجات روح عرشی آن به‌حق پیوستگان و اعتلای هر چه بیشتر میهن عزیزمان را تحت زعامت مقام معظم رهبری مسألت می‌نمایم.

مجتبی حبیب‌نژاد روشن – فرماندار شهرستان سیمرغ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰