نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار در گفتگو با بلاغ/

یادواره ها را نباید دولتی کرد

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۳۰۶۵
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار با بیان اینکه همه باید در برگزاری یادواره های شهدا مشارکت داشته باشند تأکید کرد: یادواره ها را نباید دولتی کرد.
۰
plusresetminus
یادواره ها را نباید دولتی کرد
کمال علیپور در گفتگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه اگر کسی در مسیر شهداء باشد قطعا گم نمی شود، اظهار داشت: همانطور که امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات بود، شهدای ما هم ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و برای ما چراغ راه هدایت هستند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه خانواده های شهداء چشم و چراغ مملکت ما هستند گفت: هر کسی که کاری از دستش بر می آید باید برای فرزندان شهداء بدون سیاسی کاری و ریا انجام دهد.
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار با ذکر اینکه با تأسی از یادوارۀ شهداء می توان روح ولایت را در کشور زنده نگه داشت، خاطر نشان کرد: هر چقدر یادواره های شهداء بیشتری برگزار کنیم در واقع روح شعار امام(ره) که همان برقراری نظام الهی در کشور است را زنده می کنیم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: شهداء به خاطر ولایت از همه چیزشان گذشتند، ما هم برای اینکه دنباله رو آنها باشیم باید هر چقدر که می توانیم این یادواره ها را بیشتر کنیم.
رئیس کمیته راه و شهرسازی مجلس افزود: باید یادواره های شهداء به صورت زنجیره ای و شبکه ای شود یعنی به جایی برسیم که در هر کوچه یک یادواره شهداء داشته باشیم.
علیپور ابراز داشت: یادواره های شهداء بالاترین کار فرهنگی در جامعه است، هر میزان در این راه هزینه کنیم ارزش دارد.
وی با بیان اینکه همه باید در برگزاری یادواره ها مشارکت داشته باشند تأکید کرد: نباید یادواره ها را دولتی کرد.
 نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار کمک دستگاه های اجرائی برای برگزاری یادواره های شهداء را وظیفۀ آنها دانست و اذعان داشت: در بودجه 93 هم آمده است که دستگاه ها موظف اند یک درصد اعتباراتشان را صرف کارهای فرهنگی کنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خواستار این شد که ادارات اعتبار فرهنگی خود را برای یادواره های شهداء هزینه کنند چرا که برپایی یادواره ها می تواند عاملی برای برنامه های فرهنگی مختلف باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴