تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۲۹۴۶۷
امام‌جمعه موقت پل‌سفید در خطبه‌های نماز‌جمعه این شهر گفت: داعش از بستر اختلاف در دنیای اسلامی و با حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی ایجاد‌شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام فتاح سوادکوهی در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته شهر پل‌سفید اظهار کرد: نسل جوان، نسل سؤال‌کننده و مطالبه‌گر است و باید سؤالات آنان پاسخ ‌داده‌شود و گوینده باید حقیقت را درک و باور کند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان آغاز اسلام تنها 17 نفر در شبه‌جزیره عربستان با‌سواد بودند و پیامبر‌گرامی اسلام برای معرفت و ارائه‌دین مبعوث‌شد.

امام‌جمعه موقت پل‌سفید‌ با اشاره به تعریف مسلمانی از زبان پیامبر‌گرامی اسلام تصریح کرد: تعریف مسلمانی پیامبر گرامی اسلام را هر روز نگاه کنیم تا اصلاح‌شویم و ایشان مسلمان را کسی می‌داند که مردم از دست وزبانش در‌امان بمانند و این موضوع جان‌کلام تعریف مسلمانی است.

سوادکوهی به شکست سلفی‌ها و داعشی‌ها در منطقه اشاره و اظهار کرد: وحشی‌گری‌های داعش در تاریخ وجود ندارد.

وی با اشاره به زلزله غرب کشور خاطر‌نشان‌کرد: نهاد‌های دولتی و غیر‌دولتی در زلزله غرب کشور کمک کردند و در برخی فضا‌های مجازی شیطنت شد و به قول رئیس‌جمهور، اخبار صحیح را از رسانه‌ملی پیگیر باشیم.

امام‌جمعه موقت پل‌سفید‌ به هفته وحدت اشاره کرد و بیان اینکه داستان «سال‌فیل» از جذاب‌ترین داستان‌های قرآنی در سنین کودکی ما است، افزود: امام‌خمینی(ره) و رهبر ‌معظم انقلاب و همه مراجع‌تقلید بر وحدت تأکید دارند و هیچ مرجع‌تقلیدی سراغ ندارم که «رد‌وحدت»‌ کند، داعش از بستر اختلاف در دنیای اسلامی و با حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی ایجاد‌شد.

سوادکوهی در پایان ضمن گرامیداشت هفته وقف، اظهار کرد: وقف بر طبق حدیث پیامبر گرامی اسلامی، مانند منفعت اختراع و علم دانشمندان و والدین فرزند صالح و اهل‌خیر، نامشان زنده می‌ماند و در جهان دیگر از آن استفاده می‌کنند و برنامه‌ریزی‌شود که وقف در حوزه‌های متنوع و نیاز‌های جامعه انجام‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴