تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۳۲۷۹۷
فرمانده انتظامی مازندران گفت: دشمن در فتنه 88 تلاش داشت که مردم را از ولایت فقیه جدا کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار مسعود جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت حماسه 9 دی اظهار داشت: دشمن در فتنه 88 تلاش داشت که مردم را از ولایت فقیه جدا کند.
وی تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 می‌خواستند به مردم القاء کنند که با اسلام به پیشرفت و تعالی نمی‌رسیم و ضعیف نشان دادن اسلام و سوق دادن مردم به سمت حکومت‌های غیر الهی را در دستور کار خویش قرار دادند که می‌خواستند به قول خودشان اسلام را در ایران خلع سلاح کنند.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به عزتی که ایران اسلامی در سراسر جهان در بین ملت‌ها دارد گفت: استقبال از مسئولان نظام در بین ملت‌های سایر کشورها مبین این موضوع است.
این مسئول با اشاره به وحدت و همدلی که بین مردم ایران وجود دارد بیان داشت: وقتی بحث نفرت و انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود همه مردم ما در این باره هم عقیده هستند، حتی برخی از افرادی که ممکن است به لحاظ عقیده در سطح پایین‌تری باشند موقع اعلام انزجار از دشمن با همدیگر متحد و یک‌صدا می‌شوند.
جعفری‌نسب با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در نیروی انتظامی استان تصریح کرد: در حال حاضر یک چهارم پرسنل نیروی انتظامی مازندران حافظ کامل یا یک جزء قرآن هستند که برای تشویق این افراد برنامه سفر به عتبات عالیات تدارک دیده شد.
وی به اقدامات انجام شده پلیس مازندران برای ساماندهی مناطق پرخطر این استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی امنیت در منطقه عباس‌آباد نکا از اقداماتی اثرگذار پلیس مازندران بود.
فرمانده انتظامی مازندران گفت: در منطقه نوبنیاد ساری که بیشترین جنایات و توزیع مواد مخدر انجام می‌شد در حال حاضر مردم با کمترین مشکل مواجه هستند.
وی بیان داشت: اراذل و اوباش در مازندران منفعل شدند و قاچاقچیان کوچک در حال حاضر با مشکل بسیار جدی مواجه هستند.
فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری نیز با پیگیری‌های انجام شده هزینه جرم چاقوکشی در مازندران را افزایش دادیم.
جعفری نسب با اشاره به اقدامات پلیس در سال 88 در کنار مردم بیان داشت: یکی از افتخارات پلیس در سال 88 این است که به عنوان یک سرباز در کنار نظام ایستاد و هیچ یک از پرسنل نیروی انتظامی از کارکرد خویش در سال 88 پشیمان نیستند و تا لحظه خاموشی فتنه در کنار مردم و نظام حضور داشتند.
وی در پایان تاکید کرد: پلیس آمادگی دارد تا با هر گونه فتنه در کشور مبارزه کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما