کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار میرشکار:

نابودی داعش حاصل شناخت صحیح و ایستادگی در مقابل فتنه استکبار جهانی بود

2 آذر 1396 ساعت 17:48

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: عظمت کار ما بر این بود که فراتر از مرزها، نژاد و قبیله، دشمن اصلی خود که همان استکبار جهانی، صهیونیست و آمریکا بوده‌اند را شناختیم و در مقابل فتنه آنان ایستادگی کردیم.


به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، سردار علیجان میرشکار در یادواره شهدای شهرداری و مدافع حرم آمل به خبر خوش نابودی داعش اشاره و اظهار کرد: هفته بسیج با خبر خوش نابودی داعش همراه شد و این نابودی دشمنان عظمت کار مردم ایران و شهدای مدافع حرم را می‌رساند.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یک بسیجی باید دلایل پیروزی خود را بررسی کنیم، افزود: عظمت کار ما بر این بود که فراتر از مرزها، نژاد و قبیله، دشمن اصلی خود که همان استکبار جهانی، صهیونیست و آمریکا بوده‌اند را شناختیم و در مقابل فتنه آنان ایستادگی کردیم.

یادگار 8 سال دفاع مقدس به بصیرت مردم ایران و عراق و تشکیل حشد الشعبی، فاطمیون و زینبیون در مقابل داعش اشاره کرد و گفت: شهدای ما استراتژی حکوت حضرت حجت را رقم زدند، به‌همین دلیل فراتر از تعصب و قومیت‌ها در مقابل داعش ایستادند.

میرشکار با اشاره به اینکه هم‌زمان دو حرکت در مقابل استکبار جهانی توسط ایران انجام شد و نتیجه آن را می‌بینید، خاطرنشان کرد: یکی بحث مذاکره و سازش بود که نتیجه آن دیده می‌شود و دیگری مقاومت در مقابل استکبار که حاصل آن پیروزی بود.

وی دستور تشکیل بسیج توسط حضرت امام(ره) قبل از جنگ تحمیلی را نشان از ماموریت مبارزه با استکبار جهانی دانست و اضافه کرد: هرچند داعش نابود شده است اما تفکر داعشی مانده و ما باید متوجه تحرکات استکبار جهانی در خاورمیانه باشیم.

رزمنده دفاع مقدس ویژگی بسیجیان و رزمندگان و شهدا را رنگ و بوی الهی داشتن و فقط در راه خدا بودن دانست و بیان کرد: امروز بسیج باید بداند که دشمن به دنبال چیست و کجا را می‌خواهد ضربه بزند.


میرشکار در پایان شهدای مدافع حرم را ثمره شجره طیبه بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج امروز با بسیج سال‌های دوران جنگ تفاوتی‌هایی دارد و ما باید روحیه بسیجی را در خدمت به مردم و در راستای ایران اسلامی مقتدر از همه لحاظ داشته باشیم.


کد مطلب: 326998

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/326998/نابودی-داعش-حاصل-شناخت-صحیح-ایستادگی-مقابل-فتنه-استکبار-جهانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com