فرماندار سوادکوه شمالی در گفتگو با بلاغ /

در دفاع از ولایت فقیه با کسی شوخی نداریم

تاریخ انتشارشنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۳۲۵۵۱
فرماندار سوادکوه شمالی 9 دی را سرآمد دفاع 8 ماهه مردم از حریم ولایت خواند واظهار داشت: در دفاع از ولایت فقیه با کسی شوخی نداریم.
۰
plusresetminus
در دفاع از ولایت فقیه با کسی شوخی نداریم
کمال رستمعلی فرماندار سوادکوه شمالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ نهم دیماه را یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی تعریف کرد و گفت: 9 دی به مانند ستاره پر شکوهی در آسمان انقلاب اسلامی می درخشد.
وی نهم دی ماه را سرآمد دفاع 8 ماهه مردم از انقلاب در برابر فتنه دانست و خاطر نشان کرد: همان طور که فرزندان، برادران و خواهران ما 8 سال در کنار هم در مقابل دشمن از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند در 8 ماهۀ فتنه 88 نیز باز بسیجیان و مردم به میدان آمدند و از حریم ولایت دفاع کردند.
رستمعلی ولایت را به گوهری گران بهاء و دست نیافتنی تعبیر کرد و افزود: ولایت چیزی نیست که ما بر سر آن با بزرگترین گنج های عالم  معامله کنیم .
فرماندار سوادکوه شمالی  با اشاره به سختی هایی که در طول تاریخ بر شیعیان وارد شده تصریح کرد: ولایت از درون تاریخ پر التهاب شیعه و نسل به نسل از دل آتش به ما رسیده است، برای ولایت خون دل ها خورده شد و از همه مهم تر وجود نازنین زهراء(س) فدای ولایت شد برای همین ما بر سر ولایت شوخی نداریم.
رئیس شورای تأمین شهرستان با بیان اینکه ولایت با گوشت، پوست، جان و روح ما عجین است اعلام کرد: ما با ولایت زنده ایم، ولایت بی مثال است و کسی هم سنگ و تراز او نیست.
رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به سخنان رئیس جمهور روسیه بعد از دیدار با رهبری که گفته بود« من مسیح را دیدم»  ضمن ابراز تأسف از ندانستن ارزش مقام معظم رهبری اذعان داشت: ما برای مسیح خود با کسی تعارف و پرده پوشی نداریم، ایشان عزیز ماست.
رستمعلی در پایان با تأکید بر اینکه 9 دی کار ما، سربلندی ما و شکوه این ملت است بیان کرد: ان شاء الله بار دیگر دولتمردان عزیز در کنار مردم و بسیجیان حضور پر شوری در این حماسه به هم می رسانند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما