تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۳۲۳۴۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ سیل جمعیت ۹ دی ظلم و ستم فتنه سبز و سران این جریان را شست و برد و آنان را به زباله‌دان تاریخ تحویل داد چرا که آنها را اسرائیل و رجوی حمایت می‌کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از فارس، حمید رسایی در یادواره شهدای بصیرت (9دی 88) در مسجد ولیعصر مشهد افزود: عده‌ای اکنون ناراحت و عصبانی هستند که ما برای بزرگداشت شهدا و روز 9 دی مراسم می‌گیریم و اتفاقات عاشورای 4 سال پیش را که سبب رفوزه شدن آنها شد را دوباره بازخوانی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: 9 دی روزی است که مردم ایران با حضور میلیونی خود با ولایت مطلقه فقیه در خیابان‌های ایران تجدید بیعت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شب عاشورای سال 88 تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای مردم را دعوت به شورش در خیابان‌ها کردند و رئوس فتنه در جماران در سخنرانی خطاب به طرفداران خود مردم را دعوت به اغتشاش خیابانی کردند و این در حالی بود که دختران یک آقازاده نیز در آنجا بودند.
رسایی خاطرنشان کرد: کسانی که در 9 دی 88 در خیابان‌ها اغتشاش کردند، بهایی، منافق، ضدانقلاب و دشمن ولایت فقیه بودند و آنها موافق جمهوری اسلامی ایران نبودند. سران فتنه وقتی نتیجه انتخابات را دلخواه خود ندیدند بهانه تقلب را به میان آوردند و به معنای واقعی کودتای خیابانی راه انداختند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بعضی‌ها می‌گفتند مناظره‌های انتخاباتی سال 88 اغتشاشات خیابانی را سبب شد ولی آن مناظره‌ها در 14 خرداد اتفاق افتاد و ربطی به اغتشاشات فتنه سبز نداشت.
رسایی خاطرنشان کرد: در راهپیمایی 25 خرداد حزب سبز با لباس مبدل حضور پیدا کردند و به صورت میدانی در کل جمعیت 70 هزار نفری حضور پیدا کردند و به عینه دیدم که راهبران این تجمع تقاضا داشتند که در خیابان‌ها بمانید و دوباره به تجمع رجوع کنید.
وی افزود: در نماز جمعه آن سال رهبر معظم انقلاب فرمودند که 31 سال است این انقلاب در حال برگزاری انتخابات بوده است و معترضین به این انتخابات می‌توانند از طریق قانون دنبال احقاق حق خود باشند.
رسایی گفت: بعد از جلسه رهبر معظم انقلاب با رؤسای ستادهای انتخاباتی، نامزدهای سال 88 به ارائه بیانیه اقدام کردند و بعد از آن مسعود رجوی ملعون، خوانندگان مبتذل ضدانقلاب و رقاصه‌ها از آنها اعلام حمایت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رادیو و تلویزیون اسرائیل و آمریکا از آن حزب گستاخ حمایت کرد ولی مشخص شد که شعار آنها که خط امام را فریاد می‌زدند دروغ بوده بلکه آنها به دنبال قدرت‌نمایی و اهداف شخصی بودند.
وی اذعان داشت: بزرگترین ظلم فتنه 88 این بود که دشمنان انقلاب و اسلام بعد از این واقعه جسورتر و پروتر شدند و ابراز کردند که با اصل ولایت فقیه در صدر اسلام مشکل دارند.
رسایی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه معروف سال 88 قرار بود حضور پیدا کند ولی این بار رسانه‌های بیگانه از مردم جهت حضور در این نماز جمعه دعوت کردند. باید در این نقطه زمانی مردم هوشیار بوده و این موضوع را واشکافی می‌کردند چرا که رسانه‌های بیگانه نماز جمعه را هیچگاه خوب نمی‌دانستند در آن نماز جمعه عده‌ای به کف زدن و سوت زدن پرداختند و اصلاً نماز نخواندند و حرمت شکستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ الان نماز جمعه در شبکه بی‌بی‌سی و وی‌او‌ای بسیار زیاد تکریم شد و هر ساله آن را بازپخش می‌کنند و می‌توان گفت آن نماز جمعه همانند مسجد ضرار بود.
وی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان عده‌ای در خیابان‌ها ریختند و در یک دست سیگار و در دست دیگر آب معدنی داشتند و شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند که این سبب مشخص شدن مأموریت و هویت آنان در نزد مردم شد تا عده‌ای از این جمعیت ریزش کنند.
رسایی ادامه داد: در دانشگاه تهران روز 16 آذر آن سال عکس امام (ره) را آتش زدند و صداوسیما آن را نشان داد که البته پخش آن سیمای ملی بسیار خوب بود چرا که عده‌ای از نیت این افراد باخبر شدند و ریزش آنها ادامه پیدا کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در روز عاشورای سال 88 از آن طیف حزب سبز فقط زباله‌ها ماندند تا دست به حرمت‌شکنی بزنند که این نیز سبب حمایت میرحسین موسوی شود و همان 5 هزار نفر اگر بسیجی یا فردی مذهبی در خیابان می‌دیدند او را اذیت می‌کردند و آبروی او را می‌بردند.
وی ادامه داد: نتیجه این موضوعات این شد تا حضور میلیونی مردم در 9 دی در سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند و جمعی از گمراهان به آغوش ملت بازگردند ولی باز هم رؤسای فتنه حاضر به عذرخواهی نشدند و عده‌ای نیز سکوت کرده و دو پهلو صحبت کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در فیلم تبلیغاتی آقای روحانی از زمانی که وی دبیر شورای امنیت ملی بود و مورد تعریف رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود استفاده شده بود که این نیز در اخذ رأی مردم بسیار مؤثر بود ولی اکنون در سیاست خارجی آقای روحانی بسیار انتقاد داریم و افرادی که در فتنه 88 نیز نقش داشتند را لایق حضور در مناصب دولتی نمی‌دانیم.
رسایی اذعان داشت: روحانی با 0.7 درصد رأی بیشتر رئیس جمهور ایران شد ولی به او گفتم که اکنون خیابان‌ها آرام است، بانک‌ها آتش نگرفته و چادر از سر زنان محجبه کشیده نشده است. یعنی این پذیرش و رأفت اسلامی مردم را شامل شده است ولی احمدی‌نژاد که 15 درصد رأی بیشتر داشت هزاران حرف و حدیث و فتنه برایش به وجود آوردند.
وی گفت: برای 9 دی هر سال باید مراسم گرفت تا دیگر از اتفاق‌های 9 دی 88 نیفتد چرا که 25 شهید داده‌ایم و عمده آنها با گلوله‌ای شهید شده بودند اصلاً این نوع گلوله در اختیار نیروهای نظامی ایران نبوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکریم خانواده‌های شهدای فتنه افزود: به آقای روحانی پیشنهاد می‌کنم ‌به دیدار خانواده‌های سربازان کتک خورده نیروی انتظامی در سال 88 برود.
رسایی ادامه داد: ما در سال 88 انواع سبز‌ها را مشاهده کردیم سبز مقدس، محترم، معترض و منحرف بودند که عمده‌ خرابکاری‌ها و اغتشاشات در این سال به عهده سبز‌های منحرف بود که سبب ایجاد فتنه 88 شد.
وی با اشاره به روز محاکمه سران فتنه با عنوان 9 دی افزود: اکنون زندگی این دو نفر شبیه به زندگی سلمان رشدی شده است و مردم از اصلاح‌طلبان و این دسته از افراد زده شده‌اند به گونه‌ای که عارف به دلیل بدبینی مردم نسبت به اصلاح‌طلبان در سال جاری عقب‌نشینی کرد و از حضور در ادامه انتخابات انصراف داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای هاشمی رفسنجانی در فتنه سال 88 بزرگترین اشتباهات عمرشان را مرتکب شدند و پسر وی مهدی هاشمی نیز باید برای اعمال خود در این سال محاکمه قضایی شود.
رسایی گفت: سیاست اتحادیه اروپا در حضور اخیر خود در ایران و دیدار آنها با فتنه‌گران در سفارت یونان، سیاست تحقیر ایران بوده و آنها غلط می‌کنند که بخواهند در ایران حضور پیدا کنند و ایران و ایرانی را به سخره بگیرند چرا که آنها در حد ما نیست.
وی در پایان گفت: وزارت اطلاعات، وزارت خارجه و نمایندگانی که اتحادیه اروپا را به ایران دعوت کرده بودند مقصر دیدار آنها با فتنه‌گران هستند و این موضوع را نیز به رئیس مجلس شورای اسلامی انتقال دادم تا در مورد آن تصمیم‌گیری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم