تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۳۲۲۰۰۷
باریکن ایرانی باشگاه روبین در دومین تجربه بازگشت به شهر کازان در ایالت تاتارستان روسیه باردیگر با طلسم عجیبی روبرو شد تا جایی که در یک نیم فصل کامل موفق به گلزنی نشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار آزمون همان ستاره ای که در سن 22 سالگی به گلزن اول روستوف در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده بود تا با این عملکرد در بین 5 کاندیدای انتقال پرسرو صدای زمستانی سال گذشته قرار بگیرد بعد از فعل و انفعالات فراوان در نهایت همراه با قربان بردی اف در مسیر بازگشت دوباره به باشگاهی قرار گرفت که فوتبالش در روسیه را از همان جا استارت زده بود.


ستاره تیم ملی ایران این روزها در باشگاه روبین شرایط بسیار متفاوتی نسبت به تمام سال های حضورش در فوتبال روسیه تجربه می کند. سردار که بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب روستوف ارزشی معادل 12 میلیون یورو در بازار بین المللی پیدا کرد و مورد توجه لاتزیو ایتالیا قرار گرفت با گذشت نیم فصل از سوپرلیگ روسیه هنوز موفق به گلزنی نشده است.


آزمون برخلاف رقابت های ملی که گلزن اول کی روش محسوب می شود در رقابت های باشگاهی اصلا کارنامه خوبی از خود برجا نگذاشته تا جایی که در مصاف با زنیت سن پطرزبورگ یک بار دیگر از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و تنها در 15 دقیقه پایانی به میدان رفت آن هم در شرایطی که حضور او نیز نتوانست روبین را از بن بست تاکتیکی خارج کند تا روند ناکامی های این تیم ادامه دار باشد. اتفاقی که رکورد عجیب نیم فصل عدم گلزنی را برای ستاره جوان ایرانی به ثبت رساند.


سردار در شرایطی یک بار دیگر اسیر طلسم های شهر کازان شد که در اولین حضور خود در باشگاه روبین قبل از انتقال جنجالی اش به روستوف نیز به هیچ وجه نتوانسته بود قابلیت های خود را به معرض نمایش بگذارد و با بحران های بسیار زیادی روبرو بود که این بار هم این تجربه تلخ برای ستاره ایران تکرار شد تا سران باشگاه روسی تصمیم بگیرند برای شکست این طلسم ها از راه های جالبی بهره ببرند.


بنا به اعلام سایت sport business gazeta روسیه باشگاه روبین در نشستی با پدر سردار یعنی خلیل آزمون از او خواست تا کمک کند مشکلات روحی ستاره تیم ملی ایران به حداقل برسد از همین رو پدر آزمون در روزهای گذشته با برتن کردن پیراهن این تیم در تمرینات نظارت کاملی بر عملکرد فرزندش دارد بلکه به این شکل مشکلاتی که گریبان آزمون را گرفته از بین برود.


این سایت روسی نوشت:« برای اولین بار در تمام سال های فوتبال حرفه ای سردار طعم عدم گلزنی در 756 دقیقه بازی برای روبین کازان در نیم فصل نخست را چشید. شاید به همین خاطر بود که او بنا به خواسته باشگاه از این پس با نظارت دقیق پدرش در تمرینات حاضر می شود چون در آخرین جلسه تمرینی روبین قبل از مصاف با زنیت پدر و یکی از دوستان سردار هم با لباس باشگاه در زمین چمن حاضر بودند و پس از آن با این بازیکن زمین را ترک کردند».

منبع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴