تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۳۲۰۸۳۲
امام جمعه رامسر گفت: آمریکا به عنوان نماد استکبار در دنیای امروز و به عنوان سردمدار خلق و خوی استکباری و در حمایت از ولد نا مشروع خود اسرائیل غاصب هواره مورد بغض و نفرت مردم انقلابی جهان و مرد و زن انقلابی ایران است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، حجت الاسلام سید جعفر رضایی در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ضمن گامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: روز ۱۳ آبان روز مظهر حضور پرشور و با شکوه وزنان و مردان با ایمان و انقلابی و دانش آموزان پیرو مکتب امام حسین و امام خمینی و رهبر هوشیار و بیدار ما امام خامنه ای است که با حضور پرشور خود در صحنه با شکوه ۱۳ آبان و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در روز ملی استکبار ستیزی و عمل به فرمان امام که گفت هر چه فریا دارید بر سر آمریکا بکشید نشان دادند که همچنان ایستاده اند.

وی فزود: هیچ گاه ما در هیچ تجمع ای در جمهوری اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کنیم زیرا آمریکا به عنوان نماد استکبار در دنیای امروز و به عنوان سردمدار خلق و خوی استکباری و در حمایت از ولد نا مشروع خود اسرائیل غاصب هواره مورد بغض و نفرت مردم انقلابی جهان و مرد و زن انقلابی ایران است.

امام جمعه رامسر بیان کرد: ما مرد و زن ایرانی در مکتب حیات بخش و انقلابی امام حسین درس آموختیم و بر آموزه های حسینی تاکید می کنیم و در آستانه اربعین همراه با راهیان سمت کربلا اعلام می کنیم که هرگز زیر بار زور و ظلم نمی خواهیم رفت و تا سر منزل مقصود با شهادت راه الهی خود را ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: وقتی نظام اسلامی با محوریت اندیشه های حسینی جرقه های آن زده شد و در این راه حاضر شد جوانان خود را که آینده سازان این مملکت بودند در این راه فدا کرد که یکی از این ایام روز ۱۳ آبان سال ۵۶ بود که تعداد کثیری از دانش آموزان در مقابل گلوله های طاغوتیان ایستادند و این یعنی ما در راه مبارزه با استکبار به سردمداری آمریکا و اسرائیل راه شهدا وا امام شهدا را ادامه می دهیم.

وی تاکید کرد: در این راه سختی و مرارت ها وجود دارد اما با صبر انقلابی به امید آینده و اتکا به ذات پروردگار عالم با قوت ادامه می دهیم چون ناخدایی هوشمند و هوشیار همانند رهبر عزیز ما سکانداری این جریان عظیم و توده انقلابی را به عهده دارد و به دشمنان می می گوییم که ای ترامپ دهان گشاد در انقلاب اسلامی دیپلمات ها و همه مردم آن انقلابی هستند.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: امروز آمده ایم بگوییم هر چند جوانان ما پیر شوند و کودکان ما جوان شوند اما دست از مبارزه با آمریکا و اسرائیل و هر معیار استکباری بر نخواهیم داشت و سرود صبحگاهی ما و ذکر بعد از هر عبادت ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴