تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۳۲۰۷۸۸
معاون توسعه ورزش همگانی مازندران با بیان کسب 420 مدال آسیایی، جهانی و بین‌الملی در سال 95 توسط ورزشکاران مازندرانی، این آمار را یک رکورد در کشور دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، عادل عالیشان در جمع ورزشکاران شهرستان نکا با اشاره به فعالیت 156 هزار نفر در قالب ورزشکاران سازمان یافته از جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفری مازندران، اظهار کرد: ورزشکاران سازمان یافته افرادی هستند که با هدف رسیدن به قهرمانی ورزش می‌کنند.

وی تعداد مدال‌های کسب شده از ابتدای سال 96 تا کنون توسط ورزشکاران مازندارنی را حدود 300 مدال برشمرد و افزود: در سال 95، 420 مدال آسیایی، جهانی و بین‌الملی کسب شد که در نوع خود رکوردی در کشور بوده است.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به تلاش بسیاری از استان‌های کشور برای کسب مدال‌های کشوری، خاطرنشان کرد: آمار ارائه شده تنها برای مسابقات برون‌مرزی مازندران بوده چراکه قهرمانی‌های ورزشکاران مازندرانی فراتر از عناوین کشوری است.

اوضاع سلامت مازندران خوب نیست

این مسئول شرایط سلامت در مازندران را نامساعد توصیف و اضافه کرد: بنابر آمار ارائه شده از سوی محققان دانشگاه علوم پزشکی مازندران 50 درصد بانوان مازندران دارای مشکل چاقی هستند.

وی گفت: آمار نشان می‌دهد که متأسفانه روزانه 13 نفر در اثر سکته قلبی، مغزی و عروقی در استان مازندران جان خود را از دست می‌دهند.

عالیشان با بیان اینکه هزاران نفر در قشر کارگری، اداری، دانشجویی و دانش‌آموزی استان مازندران وجود دارند و پرسنل اداره ورزش در سراسر کشور تنها 300 نفر هستند، خاطر نشان کرد: سه صنف در مازندران فعال شده و نگاه عمیقی به حوزه‌ ورزش دارد.

مدیریت شهری، کمک‌حال ورزش همگانی

وی در ادامه مدیریت شهری را کمک حال حوزه ورزش همگانی خواند و افزود: یکی از هزاران ماموریت‌هایی که در حوزه همگانی وجود دارد توجه به سلامت کارکنان است.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با بیان برگزاری المپیاد باشکوه روستایی در شهرستان نکا و بانوان زیادی که جذب آن شدند، خواستار حمایت از برنامه‌های ورزشی در راستای برگزاری مسابقات مختلف با عناوین گوناگون شد.

این مسئول اضافه کرد: اگر عزم و همدلی نزد مسئولان نبود، برگزاری المپیادهای ورزشی نیز صورت نمی‌گرفت که این نشان از وجود مسئولان خوب در شهرستان نکا است.

وی در پایان از زحمات فراوان مجتبی رضایی در حوزه ورزش صمیمانه تشکر کرد و گفت: شهرستان نکا قابلیت‌ها و جوانان با استعدادی بسیاری دارد و همگان ‌به ظرفیت‌های شهرستان واقف هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴