به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم :

شکست سنگین رژيم صهيونيستي در برابر اسرا

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۳۲۰۰
عضو اداره امور آوارگان سازمان آزادیبخش فلسطین تسلیم شدن رژیم صهیونیستی در برابر اراده اسرای فلسطینی را به دلیل همبستگی فلسطینیان در حمایت از اسرا دانست.
۰
plusresetminus
شکست سنگین رژيم صهيونيستي در برابر اسرا
بلاغ - عبد الحمید حمد در گفتگو با این شبکه، اظهار داشت: مردم فلسطین امروز مراسم شصت و چهارمین سالگرد نکبت را با محکوم کردن همه طرح های ضد فلسطینی و تاکید بر حق بازگشت آوارگان به سرزمین های اشغالی برگزار کردند.
عبدالحمید حمد افزود: دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کنند طرح ها و برنامه های خود را با توجه به ضعف و اختلافات داخلی بر ملت فلسطین تحمیل کنند.
وی با تاکید بر همبستگی ملت فلسطین در سالروز نکبت، گفت: شکست رژیم صهیونیستی در برابر اراده اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده بودند، جلوه ای دیگر از همبستگی مردم فلسطین است.
عبد الحمید حمد با پیش بینی آغاز خیزشی جدید در سرزمین های فلسطینی؛ به بن بست رسیدن روند سیاسی، مخالفت رژیم صهیونیستی با قطعنامه های بین المللی و تداوم شهرکسازی ها، یهودی سازی، آواره کردن فلسطینی ها و اعمال قوانین نژاد پرستانه ضد فلسطینی در سرزمین های 1948 را، زمینه ساز این خیزش دانست.
وی افزود: تشکیل دولت راست افراطی با ائتلاف نتانیاهو و موفاز و رای گسترده اکثریت پارلمان رژیم صهیونیستی به این ائتلاف که برای اولین بار در تاریخ جعلی این رژیم رخ داده است، نشانه خطرناکی از افزایش دشمنی و تجاوز به حقوق فلسطینیان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم