کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراماندار رامسر مطرح کرد

حد نصاب نرسیدن دانش‌آموزان علت تعطیلی برخی مقاطع در اشکورات است

7 آبان 1396 ساعت 15:04

فرماندار رامسر گفت: کلاس‌های مدرسه سپارده در مقاطع ابتدایی و راهنمایی دایر بوده و در مقطع دبیرستان به علت حد نصاب نرسیدن دانش‌آموز دایر نیست و اگر دانش‌آموزی بخواهد ادامه تحصیل دهد آموزش‌و پرورش در شهر خدمات جانبی خوبی ارائه می‌دهد.


به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، محمد آزاد فرماندار رامسر با بیان اینکه خدمات دولت در بخش آموزش‌و پرورش اشکور مطلوب و قابل توجه است اظهار کرد: کلاس‌های مدرسه سپارده در مقاطع ابتدایی و راهنمایی دایر بوده و در مقطع دبیرستان به علت به حد نصاب نرسیدن دانش‌آموز کلاس‌ها دایر نیست.

وی افزود: آمادگی حمایت‌های جانبی در خصوص عدم ترک تحصیل و ادامه تحصیل دانش‌آموزان از سوی آموزش‌و پرورش وجود دارد و در صورت تمایل دانش آموزان عملی می‌شود.

در ادامه رییس آموزش‌و پرورش رامسر با بیان اینکه سپارده به‌علت عدم امکانات کافی و به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان مقطع دبیرستان ندارد اذعان کرد: این روستا فقط در مقاطع ابتدایی و راهنمایی فعال بوده و در روستاهای تمل، میج، سپارده و یازن هر کدام هشت دانش‌‌آموز دارند.
   
محمدصادق امینی‌نیا اظهار کرد: اگر تعداد دانش آموزان در این روستا به حد نصاب برسد به تدریس در مقطع دبیرستان کمک خواهیم کرد.
  
وی افزود: آموزش و پرورش آمادگی دارد چنانچه دانش‌آموزی قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر داشته باشد در رامسر با حمایت و امکانات آن را عملی کند.
  
این مسئول آموزشی ادامه داد: در تنکابن مدرسه شبانه‌روزی وجود دارد و امکان انتقال این دانش‌آموزان به این مدرسه نیز وجود دارد.


در پایان این برنامه نادر کیایی عضو شورای اسلامی روستای سپارده با بیان اینکه در سپارده یک مدرسه وجود دارد و یک مدرسه جدید در حال ساخت است گفت: مدرسه سپارده مشکل فضای آموزشی ندارد و دارای ۲۰ دانش آموز است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان انگیزه خوبی برای درس خواندن دارند و در این راه نیازمند حمایت دولت هستیم تا دانش‌آموزان از روستاها به شهر مهاجرت نکنند.

 


کد مطلب: 319865

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/319865/حد-نصاب-نرسیدن-دانش-آموزان-علت-تعطیلی-برخی-مقاطع-اشکورات

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com